Dacia Logan MCV

Dacia Logan MCV

Kontynuujemy przegląd segmentu kombiwanów. Dacia jest jeszcze mało popularna wśród klientów flotowych. Ma jednak spore perspektywy na rynku polskim.Wiele zależy w tym przypadku od przekonania fleet managerów co do atrakcyjnej relacji jakości do ceny pojazdów tej marki. - Od

Wiele zależy w tym przypadku od przekonania fleet managerów co do atrakcyjnej relacji jakości do ceny pojazdów tej marki. – Od wprowadzenia nowej oferty na rynek polski notujemy stały i znaczący wzrost zainteresowania wszystkimi modelami Dacii przez klientów instytucjonalnych – mówi Tomasz Mróz, dyrektor sprzedaży zbiorowej i specjalnej Renault i Dacii. Głównie za sprawą MCV, który w 2009 znalazł ponad 500 klientów wśród odbiorców firmowych. Na rynkach Europy Zachodniej auto odniosło w ubiegłym roku ogromny sukces. Zdecydowały o tym stosunek ceny do ilości miejsca we wnętrzu – to przecież prawie 4,5-metrowe kombi, liczne możliwości zmian konfiguracji wnętrza oraz niezawodność. Rzadko spotykane w osobowych kombi tylne dwuskrzydłowe drzwi, dla wygody używania bagażnika są dzielone asymetrycznie – mówi T. Mróz.

 

Poleć ten artykuł:

Polecamy