DHL Parcel w procesie zmiany nazwy na DHL eCommerce
DHL Parcel, jedna z wiodących firm na rynku usług kurierskich w Polsce, rozpoczyna proces zmiany nazwy. Nowa nazwa spółki – DHL eCommerce – ma podkreślać przynależność do międzynarodowej dywizji DHL eCommerce w ramach Grupy DHL oraz odzwierciedlać globalne cele marki i podkreślić jej silną specjalizację w rozwiązaniach dla e-handlu.
DHL Parcel, jako DHL eCommerce, będzie kontynuować strategię opartą na dostarczaniu dopasowanych do potrzeb klientów rozwiązań, tym samym wspierając ich w rozwoju biznesu i zdobywaniu nowych rynków. Zmiana nazwy ma na celu podkreślenie zaangażowania firmy w rozwój handlu online, a ten sukcesywnie rośnie w siłę. Według prognoz ekspertów, do roku 2027 wartość rynku e-commerce w Polsce wzrośnie o ponad 94 mld zł (raport Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2018-2027).
– Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla branży e-commerce, a nowa nazwa doskonale podkreśla nasz profil kompetencyjny. Badamy rynkowe trendy, sprawdzamy czego potrzebują klienci i słuchamy ich, aby jak najlepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby – komentuje Agnieszka Świerszcz – CEO DHL eCommerce i dodaje: Działamy nie tylko na rynku krajowym, ale także w całej Europie. Dzięki temu otwieramy przed naszymi klientami perspektywy biznesu na międzynarodową skalę. Wspieramy naszych klientów i mocno koncentrujemy się na rozwiązaniach, zarówno dla segmentu B2B i B2C. Już teraz nadawcy i odbiorcy mogą korzystać z wygodnych zwrotów, platformy do nadawania paczek paczking.pl, usługi „Przekieruj”, służącej zarządzaniu przesyłką, systemu powiadomień oraz track&trace, czy godzinowych przedziałów doręczeń. Nasze ostatnie wdrożenie – aplikacja Mój DHL to intuicyjne narzędzie do kompleksowego zarządzania paczkami z poziomu telefonu użytkownika. Już w kilka miesięcy po udostępnieniu, została pobrana przez niemal pół milion użytkowników.
DHL eCommerce konsekwentnie wdraża kolejne rozwiązania digitalowe. Wśród najnowszych są wszechstronna i intuicyjna aplikacja Mój DHL, która m.in. ułatwia kontakt z kurierem i pozwala określić jego lokalizację, czy aplikacja PolCard Go, która zamienia smartfon w terminal i umożliwia przyjmowanie płatności kartą czy blikiem. Wciąż rozwijana jest też silna sieć OOH złożona z ponad 15 000 punktów POP i automatów POP BOX, która dziś jest jednym z najmocniejszych rynkowych trendów. Globalnie, dywizja DHL eCommerce posiada już 100 tys. takich punktów w całej Europie.
Proces zmiany nazwy spółki będzie przebiegał etapami i zostanie sfinalizowany w 2024 roku.