ECU – ergonomiczny, ekonomiczny i uniwersalny

ECU – ergonomiczny, ekonomiczny i uniwersalny

Rok 2012 to dobry czas na inwestycję we flotę wózków niskiego podnoszenia. Do końca grudnia model ECU firmy Still będzie można nabyć za 2999 EUR.

Promocja dotyczy ECU-16 (udźwig 1,6 tony) w wersji z baterią 110 Ah i prostownikiem 24/20A. Seria wózków niskiego podnoszenia została zaprojektowana z myślą o poszerzeniu oferty firmy Still o uniwersalne narzędzia pracy, łączące wysoką jakość z przystępną ceną. Tym, co wyróżnia ECU spośród konkurencji, jest przemyślana konstrukcja oraz rozwiązania, które mają bezpośredni wpływ na codzienną pracę operatora.

Ergonomiczny

Dobra widoczność na widły jest podstawą pełnej kontroli operatora nad procesem załadunku. Niewielkie rozmiary wózka ECU oraz specjalnie zaprojektowana konstrukcja baterii sprawiają, że uzyskano nieograniczone pole widzenia, niezależnie od wzrostu operatora. Funkcjonalny dyszel opracowano w sposób umożliwiający komfortowe prowadzenie i ograniczający wysiłek fizyczny, a przyciski funkcyjne umieszczono w łatwo dostępnym miejscu. Budowa wózka została przemyślana zarówno pod kątem pracowników prawo- jak i leworęcznych. ECU wyposażony jest także w czytelny wyświetlacz wskazujący liczbę motogodzin oraz poziom naładowania baterii.

Codzienny

Prowadzone dyszlem elektryczne wózki niskiego podnoszenia przystosowane są do najczęściej wykonywanych prac w sklepach i małych magazynach, gdzie zazwyczaj operuje się niskim bądź średnim obciążeniem. Model ECU doskonale sprawdza się przy codziennych czynnościach, zapewniając niezwykle korzystny współczynnik jakości do ceny. Długi okres między przeglądami w wysokości 1000 motogodzin potwierdza najwyższe standardy w konstrukcji wózków Still. Z kolei dzięki przemyślanemu układowi komponentów, uzyskujemy ułatwiony dostęp do komory napędu, co ogranicza czas potrzebny na ewentualne naprawy.

Uniwersalny

Modułowa budowa wózka pozwala dostosować rozstaw i rozmiar wideł do potrzeb konkretnego miejsca pracy. Z kolei praktyczna konstrukcja dyszla ułatwia operatorowi manewrowanie nawet w wąskich korytarzach, dzięki czemu doskonale sprawdza się na niewielkich powierzchniach magazynów. Dodatkową zaletą jest unikalna funkcja pełzania, która zapewnia możliwość jazdy z dyszlem ustawionym w pozycji pionowej. Model dostępny jest w czterech klasach załadunku: 1,4t, 1,6t, 1,8t i 2,0 t oraz w wersjach z baterią o mocy 24V/150Ah lub 24V/250Ah. ECU, w zależności od wersji, pozwala na osiągnięcie prędkości do 6 km/h.

Poleć ten artykuł:

Polecamy