Europa na drodze do „nowej normalności”
Gospodarka Europy ponownie się otwiera. DB Schenker z rozległą siecią centrów logistycznych, wspierając walkę z kryzysem wywołanym koronawirusem, ułatwia firmom nowy start. Przekaz ten jest głównym punktem nowej ogólnoeuropejskiej kampanii multimedialnej, w ramach której na drogach spotkać można 1000 ciężarówek z hasztagiem #WeKeepEuropeMoving („Utrzymujemy Europę w ruchu”).
– Jesteśmy Europejczykami, od wielu lat tworzymy wspólną wizję Europy. Zgodnie z mottem „nigdy dalej niż 100 kilometrów od naszych klientów” DB Schenker jest w dużej mierze odpowiedzialny za nową normalność po kryzysie – mówi Helmut Schweighofer, CEO of the European Region DB Schenker.– Chcemy, by Europa i nasi klienci stali się silniejsi. I robimy, co w naszej mocy, by to osiągnąć.
W czasie kryzysu logistycy pracowali nad wzmocnieniem swoich procesów i realizacją planów inwestycyjnych. Ta postawa wyraźnie się opłaciła: – Jechaliśmy dalej, zachowując ten sam wysoki poziom jakości, nawet kiedy zamknięto granice – mówi Cyrille Bonjean, Executive Vice President Land Transport Europe. Narzędzia informacyjne opracowane specjalnie na potrzeby tego rodzaju kryzysu zapewniły klientom pełną kontrolę nad przesyłkami, umożliwiając im odpowiednie planowanie, nawet w szczytowym momencie zakazów i ograniczeń. Jednak cyfrowe, bezkontaktowe procesy zapewniające bezpieczeństwo i terminową realizację dostaw przetrwają na długo po kryzysie. Dodatkowo w ciągu ostatnich miesięcy spółka DB Schenker otworzyła nowe centra logistyczne w kilku krajach europejskich.
– Nie tylko pozwoli to na zapewnienie naszym klientom jeszcze lepszej obsługi, ale oznacza również, że jesteśmy dobrze przygotowani na sytuacje nadzwyczajne. Po otwarciu granic byliśmy gotowi natychmiast rozpocząć świadczenie nowych, bezpiecznych, „normalnych” usług – dodał Bonjean. Uruchomiliśmy ponownie nawet system Premium – usługę z gwarancją zwrotu pieniędzy w przypadku opóźnień.
Kampania DB Schenker wyznacza nowy kierunek działań w ramach „nowej normalności”. Jej bohaterami są pracownicy i kierowcy ciężarówek. Opowiadają oni o swoich działaniach podczas lockdownu – w serwisach społecznościowych, mailingach i spotach wideo. Hashtag jest widoczny na ponad 1000 spośród 31 000 ciężarówek DB Schenker, które codziennie jeżdżą po Europie.
(DB Schenker)