Flota FM Logistic nabiera barw

Flota FM Logistic nabiera barw

Na ulice wyjechały naczepy FM Logistic z nową identyfikacją. Po odpowiednim oznakowaniu ekologicznych samochodów dedykowanych branży health, przyszła kolej na flotę do obsługi branży fresh.

Zgodnie z zapowiedzią, FM Logistic rozwija usługi dla branży fresh, które dopełniają portofolio operatora. Przygotowując ofertę na polski rynek FM Logistic korzystało z doświadczeń, jakie zdobyło za granicą przy obsłudze tego typu produktów, bo branża fresh to rynek bardzo wymagający. Te działania przyniosły firmie pierwszego dużego klienta. Od IV kwartału FM Logistic realizuje usługi magazynowania oraz transportu dla produktów z kategorii fresh oraz ultrafresh dla MAKRO Cash & Carry Polska.

 

Rozpoczynając ten projekt operator unowocześnił też identyfikacje naczep dedykowanych obsłudze branży fresh. W nowej odsłonie pojazdy FM Logistic wyglądają jak duże chłodnie na kółkach. Rysunek gałki do regulacji temperatury, ma podkreślać zalety rozwiązań stosowanych do obsługi wymagających produktów z kategorii fresh i ultrafresh.

 

FM Logistic odpowiada za dystrybucję produktów, takich jak: nabiał, wędliny, mrożonki, owoce i warzywa, świeże mięso, świeże ryby i owoce morza. Każda grupa asortymentowa wymaga odrębnej strefy temperaturowej. Oznakowane samochody FM Logistic to najnowocześniejsze naczepy z systemem duo control, które umożliwiają w jednym czasie transport produktów wymagających różnych zakresów temperatury.

Poleć ten artykuł:

Polecamy