FM dla Heinz Polska

Do klientów FM Logistic dołączyła firma HJ Heinz Polska. W ramach kontraktu operator będzie obsługiwać 100% wolumenów dla znanego producenta FMCG. Załadunki dla tej operacji odbywać się będą w Pudliszkach, a dystrybucja prowadzona będzie na terenie całego kraju.

W Polsce koncern Heinz pojawił się w 1994 roku jako importer, a od 1997 r., po zakupie fabryki w Pudliszkach, nastąpił jego dalszy rozwój, już jako wytwórcy. Najbardziej rozpoznawalny produkt firmy – legendarny ketchup Heinz – ma ponad 50% udziału w amerykańskim rynku.. W marcu br. zapowiedziano fuzję Heinz i Kraft Foods Group. W momencie, w którym dojdzie ona do skutku, połączone firmy Kraft i Heinz staną się piątą w kolejności największą globalną firmą, operującą na międzynarodowym rynku żywności.

 

– Zaangażowanie FM Logistic, jako głównego operatora w Polsce, stanowi część naszej strategii, która zakłada umacnianie partnerstwa z naszymi kluczowymi dostawcami logistycznymi w obrębie Europy. Tak zorganizowana kooperacja, mamy nadzieję, umocni konkurencyjną pozycję Heinz w Polsce, w zakresie standardów świadczenia usług, czyli ich jakości, niezawodności, elastyczności i kosztów. Mamy nadzieję, że zacieśniona współpraca FM Logistic i Heinz wpłynie na zwiększenie wydajności obsługi klienta na całym polskim rynku – mówi Remco Klein , Senior Commercial Logistics Manager Heinz Europe.

 

FM Logistic od prawie 20 lat w Polsce i blisko 50 we Francji tworzy rozwiązania dedykowane obsłudze wymagającej branży dóbr szybko-zbywalnych. W tej chwili obroty z tego sektora stanowią 33% w portfelu operatora. Kolejne 35%, pochodzi z obsługi sieci handlowych.

Poleć ten artykuł:

Polecamy