FM Logistic: współpraca z Plug and Play

FM Logistic: współpraca z Plug and Play

FM Logistic, operator logistyczny i dostawca usług kontraktowych (3PL), nawiązał partnerską współpracę z innowacyjną globalną platformą Plug and Play. Informacja została ogłoszona 1 października podczas oficjalnego otwarcia nowego biura Plug and Play w Hamburgu.

Nowe partnerstwo umożliwi firmie FM Logistic nawiązanie współpracy ze start-upami z globalnej sieci Plug and Play, których działalność skupia się na łańcuchu dostaw oraz pomaganie im w testowaniu nowych pomysłów i rozwiązań w praktyce. Przyszła współpraca będzie koncentrować się na rozwiązaniach związanych z poprawą skuteczności realizacji zamówień w kanałach e-commerce i omnichannel.

– Niezmiernie cieszy nas, że firma FM Logistic dołączyła do grona naszych partnerów – powiedział Mike Zayonc, założyciel Plug and Play Supply Chain & Logistics. – Wspólnie z takimi partnerami jak FM Logistic, ExxonMobil, L’Oréal, DHL, Prologis, Ericsson, Shell, Tchibo i BASF współpracujemy nad rozwojem najbardziej zaawansowanych technologii, aby wprowadzać cyfrowe transformacje do globalnego łańcucha dostaw i na rynku usług logistycznych.

Wspólnie z działającą na rynku nieruchomości firmą NG Concept, która jest częścią Grupy, FM Logistic zamierza rozwijać współpracę ze startupami łańcucha dostaw w ramach wspólnej, otwartej strategii innowacji.

– FM Logistic chce rozwijać współpracę z start-upami, aby opracowywać nowe oferty logistyczne i ułatwić przejście na zieloną logistykę – powiedział Xavier Prévost, dyrektor ds. rozwiązań biznesowych i systemów informatycznych w FM Logistic. – W ciągu kilku ostatnich lat pracowaliśmy z wieloma startupami, testując wspólnie nowe technologie i urządzenia, w tym egzoszkielety i drony, rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji oraz narzędzia automatyki magazynowej. Wprowadzamy w życie nowatorskie rozwiązania, które podnoszą jakość usług, skuteczność działania i ułatwiają pracę naszym pracownikom – dodał.

Plug and Play Supply Chain & Logistics to ogólnoświatowy program, w którym uczestniczy ponad 40 liderów z różnych branż, w tym wielcy gracze jak Walmart, L’Oréal, DHL, Shell, ExxonMobil, Ericsson, Panalpina, BASF, Prologis i Tchibo. Obecnie w Dolinie Krzemowej realizowana jest piąta edycja programu, w ramach którego działalność rozpoczęły 103 start-upy. Nowa platforma umożliwi firmie FM Logistic uruchamianie pilotażowych programów, inwestowanie w nowe technologie opracowane przez start-upy, zapoznanie się z innowacyjnymi rozwiązaniami oraz nowymi obiecującymi trendami, jakie pojawiają się na różnych międzynarodowych rynkach.

(FM Logistic)

Poleć ten artykuł:

Polecamy