Inteligentne baterie Toughbooka z gwarancją

Inteligentne baterie Toughbooka z gwarancją

Panasonic ogłosił pierwszą w branży gwarancję na inteligentne baterie dla wzmocnionych notebooków i tabletów Toughbook. Zapewnia ona ochronę przed zbyt szybkim zużyciem baterii i w razie potrzeby jej wymianę przez okres 3 lat.

Trzyletnia gwarancja Toughbook Smart Battery Warranty wykorzystuje narzędzia analityczne, które bez przerwy monitorują stan baterii i automatycznie przesyłają do administratora mailowe powiadomienia, gdy kończy się jej żywotność. Pierwszy alert jest wysyłany, gdy tylko pojemność baterii spadnie poniżej 50 proc. w normalnych warunkach użytkowania. Dzięki temu firma ma możliwość zaplanowania jej wymiany w dogodnym terminie. Kolejne powiadomienie klient otrzymuje, gdy wymiana baterii jest konieczna. Wówczas Panasonic kontaktuje się z nim w celu uzgodnienia terminu dostawy nowej baterii.

 

Gwarancja pozwala firmom, które korzystają z urządzeń mobilnych Panasonic, zniwelować ryzyko przestojów w pracy dzięki stałemu dostępowi do nowych baterii oraz zredukować koszty związane z ich wymianą.

 

– To pierwsza tego typu gwarancja na rynku, oparta o innowacyjne rozwiązania Panasonic do zarządzania rozwiązaniami mobilnymi w firmie. Zapewnia klientom niezawodność i wymierne korzyści biznesowe. Za około połowę ceny typowej baterii do wzmocnionych urządzeń użytkownik otrzymuje wyspecjalizowane oprogramowanie automatycznie monitorujące stan baterii i w razie potrzeby jej wymianę w ciągu trzech lat – mówi Jon Tucker, General Manager of Solutions w Panasonic Computer Product Solutions.

 

Klienci objęci gwarancją instalują oprogramowanie Panasonic Smart Service Lite działające na platformie analitycznej Elemez firmy B2M Solutions. Monitoruje ono i analizuje w czasie rzeczywistym stan baterii na każdym z urządzeń w firmie oraz wysyła powiadomienia, gdy jej pojemność spada poniżej optymalnego poziomu. Dodatkowo użytkownicy otrzymują możliwość darmowego testowania przez 60 dni pełnej wersji oprogramowania Toughbook Smart Service. Jest to skalowalne rozwiązanie SaaS w chmurze, którego zadaniem jest rejestrowanie, analiza i przechowywanie danych dotyczących sprawności firmowych urządzeń przenośnych. Dzięki niemu klient zyskuje dostęp do wszelkich informacji nt. sprzętu, takich jak: żywotność baterii, wydajność sieci, błędy w funkcjonowaniu urządzeń bądź oprogramowania, siła sygnału czy wykorzystanie aplikacji.

 

– Wiemy od naszych klientów z całego świata, że wydajność baterii jest jedną z kluczowych kwestii dla pracowników mobilnych. Cieszymy się, że Panasonic włączył do swojej oferty rozwiązanie analityczne B2M, dzięki czemu zapewnia swoim klientom pełną wiedzę na temat działania baterii i możliwość planowania ich wymiany – mówi Gary Lee, Chief Revenue Officer w B2M Solutions.

 

(Panasonic)

Poleć ten artykuł:

Polecamy