Intermec Technologies ujednolica ofertę serwisową
Intermec, dostawca rozwiązań mobilnych o podwyższonej odporności, przeprowadza transformację usług serwisowych.
Efektem transformacji będzie zestandaryzowana oferta usług serwisowych. Dzięki temu wszyscy klienci w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) łatwiej skorzystają z oferty, a kanały dystrybucji będą miały ułatwione zadanie sprzedaży usług serwisowych. W państwach należących do UE i EFTA usługi te będą teraz realizowane przez nowego strategicznego partnera serwisowego, firmę Regenersis , przy wykorzystaniu ośrodków tej firmy w Szkocji i w Niemczech. Klienci będą zgłaszali uszkodzenia sprzętu za pośrednictwem nowego portalu RMA – wielojęzycznego narzędzia funkcjonującego w taki sam sposób w całym regionie. System umożliwia skorzystanie z lokalnego centrum, do którego klienci mogą wysyłać sprzęt, a następnie monitorować status naprawy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Urządzenia są odsyłane z powrotem do klienta. Na pozostałych rynkach – tj. Polsce, Afryce Południowej, ZEA, Indiach, Turcji, Izraelu, Rosji i w Arabii Saudyjskiej – istnieje sieć Intermec Service Locations, złożona z dedykowanych partnerów świadczących usługi serwisowe i zapewniających ich jednolity standard. Polska była pierwszym państwem Unii Europejskiej, w którym powołano komórkę Intermec Service Location.