Jak poradzić sobie z dostawami w czasie pandemii?

Jak poradzić sobie z dostawami w czasie pandemii?

Większość firm w ciągu kilku ostatnich dni znalazło się w nowej sytuacji biznesowej. Zwracamy się do tych, którzy w obliczu pandemii borykają się ze wzrostem liczby dostaw i zleceń transportu lub deficytem ludzi do pracy.

W szczególności kierujemy te słowa do:

  • firm kurierskich,
  • firm przewozowych i dostawczych,
  • firm dowożących jedzenie i żywność,
  • restauracji, które w tym czasie przestawiły się na dowóz dań do klientów,
  • innych, o których być może nie wiemy, a którzy w ostatnim czasie ciężko pracują, aby dostarczać zamówienia do swoich klientów.

Wzrost zamówień wymusza na Was zmiany organizacyjne. Nagle pojawia się potrzeba:

  • zaplanowania i rozwiezienia towarów,
  • rozpisania zadań na odpowiednią liczbę aut i pracowników,
  • ułożenia tras, tak aby były optymalne i się nie powielały,
  • obliczenia możliwości operacyjnych zasobów firmy – liczby aut i pracowników vs. liczby zamówień.

Z tymi wyzwaniami można poradzić sobie za pomocą narzędzi do planowania i optymalizowania tras.

Planowanie dowozu towarów do 10 klientów dziennie 1 samochodem nie jest problemem.
To samo planowanie, w sytuacji kiedy klientów mamy nagle 100 i dokładamy kolejne samochody, może być już nie lada wyzwaniem. A w sytuacji kiedy rzucamy „wszystkie ręce na pokład” i cała załoga włącza się w proces pakowania i przygotowywania – wówczas brakuje czasu, by dostawy zaplanować i robi się prawdziwy chaos.

Przy użyciu narzędzia do planowania tras cały ten proces skracamy do kilkunastu minut, przy okazji śrubując maksymalnie jego efektywność:

  • algorytm w ciągu kilkunastu sekund znajduje optymalne trasy dostaw,
  • system przypisuje punkty do pojazdów tak, aby maksymalnie wykorzystać ich czas pracy,
  • aplikacja mobilna prowadzi kierowcę od punktu do punktu,
  • w ciągu krótkiego czasu narzędzie daje informację o wolnych zasobach – o pojazdach, którym można przypisać kolejne zadania,
  • proces dostawy może być na bieżąco monitorowany.

System Routimo jest dostępny od ręki – bez wdrożenia, umów czy szkoleń. Jest łatwy w obsłudze i skalowalny. Oferujemy go w systemie pay-as-you-go.

Chcielibyśmy pomóc firmom w tym czasie i zapewnić ciągłość oraz płynność procesów. Dlatego też oferujemy Routimo na czas stanu wyjątkowego w cenie obniżonej – nowe abonamenty będą kosztowały 50% zwykłej ceny.

Dodatkowo oferujemy darmowe doradztwo i pomoc.

Jeśli więc, dotyka Cię jeden z problemów poruszonych na początku tego tekstu – zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem strony Routimo.com

 

Życzymy dużo zdrowia i wytrwałości.

Zespół Routimo.com

Poleć ten artykuł:

Galeria zdjęć do artykułu

Polecamy