Johnson & Johnson otworzyło centrum B+R w Warszawie

Johnson & Johnson otworzyło centrum B+R w Warszawie

Obecna od niemal 30 lat w Polsce, Johnson & Johnson Poland sp. z o.o. otworzyła w Warszawie pierwsze w historii firmy naukowo-badawcze centrum doskonałości sektora konsumenckiego. Do końca tego roku pracę znajdzie tam 90 osób, docelowo inwestor planuje zatrudnić 120.

W Globalnym Centrum Badań i Rozwoju Biomedycznej Informacji Sektora Konsumenckiego (CoBIC) zatrudnienie znajdą eksperci ze świata biznesu, nauki i analizy danych. Ich praca będzie koncentrować się na rozwoju, rejestracji i wprowadzaniu do sprzedaży nowych produktów z segmentu zdrowia i higieny osobistej Johnson & Johnson na całym świecie. CoBIC zapewni wsparcie w obszarach regulacji, operacji klinicznych, laboratoryjnych systemów informacyjnych oraz spraw medycznych. Placówka będzie ważnym punktem kontaktowym dla wszystkich oddziałów firmy na całym świecie.

 

W uroczystości otwarcia CoBIC uczestniczył m.in. prezes Tomasz Pisula PAiH – Polska ma ogromną pulę niezwykle utalentowanych pracowników i jest miejscem, w którym nieustannie rozwija się innowacje – powiedział Frank Konings, dyrektor operacyjny Johnson & Johnson Consumer Inc. – Inaugurując CoBIC, chcemy stać się integralną częścią podmiotów rozwijających naukowy potencjał Polski i tworzyć większą wartość dla tych, którym służymy na całym świecie – dodał.

 

Za opracowanie strategii i działanie CoBIC odpowiada Jean-François Porracchia, poprzedni szef ośrodka badawczo-rozwojowego firmy w Val de Reuil we Francji, który w Johnson & Johnson pracuje od 19 lat. On i jego zespół byli silnie wspierani przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu, która zapewniła profesjonalne doradztwo lokalizacyjne na wszystkich etapach procesu decyzyjnego i ułatwiła akomodację Johnson & Johnson Consumer w Warszawie.

 

– Inwestycja Johnson & Johnson dowodzi, że innowacyjne projekty o strategicznym znaczeniu można z sukcesem realizować w Polsce. Mamy bardzo dobrze wykształconych ludzi, którym chce się pracować i tworzyć wartość dodaną dla polskiej gospodarki – powiedział Tomasz Pisula, prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Poleć ten artykuł:

Polecamy