Kolejny Złoty Medal EcoVadis dla FM Logistic
Grupa FM Logistic z dumą ogłasza, że piąty rok z rzędu otrzymała prestiżowy Złoty Medal EcoVadis w uznaniu zaangażowania Grupy w obszarze odpowiedzialności społecznej, środowiskowej i etycznej. Wyróżnienie to wzmacnia determinację Grupy FM Logistic w dążeniu do rozwoju branży łańcucha dostaw w kierunku coraz bardziej zrównoważonych i odpowiedzialnych praktyk.
Nagroda, która potwierdza zobowiązania Grupy w zakresie odpowiedzialności
W 2024 roku Grupa FM Logistic otrzymała kolejny Złoty Medal EcoVadis, co plasuje ją wśród 2% najlepszych firm w branży. Jak pokazała ta rygorystyczna ocena oparta na 21 kryteriach i czterech filarach – dotyczących środowiska, społeczeństwa, etyki i odpowiedzialnych zakupów – Grupa FM Logistic wyróżnia się swoimi działaniami na rzecz ograniczenia wpływu na środowisko, poprawy warunków pracy i promowania etycznych praktyk w całym łańcuchu wartości.
Poprzez przyznanie firmie wyniku 74/100 EcoVadis docenia silne zaangażowanie FM Logistic w kwestie zrównoważonego rozwoju oraz determinację przedsiębiorstwa we wdrażaniu spójnej i skutecznej strategii CSR.
– Certyfikat EcoVadis zapewnia solidne ramy analityczne, które pozwalają nam zrozumieć nasze mocne strony, śledzić obszary wymagające poprawy rok po roku i przekierowywać nasze strategiczne wysiłki tam, gdzie to konieczne, aby naprawdę zmieniać łańcuch dostaw – powiedział Jean-Christophe Machet, dyrektor generalny FM Logistic.
FM Logistic potwierdza swoje ambicje w zakresie zrównoważonego i wielokanałowego łańcucha dostaw
Złoty Medal podkreśla umiejętności firmy FM Logistic w zakresie wyznaczania ambitnych celów i przekładania swoich zobowiązań na konkretne działania, wspierające zrównoważony rozwój łańcucha dostaw omnichannel. Grupa, która od kilku lat odgrywa kluczową rolę w transformacji, promuje podejście oparte na współpracy, ukierunkowane na ciągłą optymalizację praktyk i procesów w celu wspierania coraz bardziej odpowiedzialnych łańcuchów dostaw.
– Jako siła napędowa zrównoważonych zmian ponosimy dużą odpowiedzialność za pobudzanie świadomości i stymulowanie postępu. Tego typu cele można osiągnąć tylko wspólnymi siłami. Kluczową kwestią jest praca nad tymi projektami ze wszystkimi zainteresowanymi stronami, priorytetowe traktowanie przejrzystości i elastyczności oraz konsekwentne dążenie do wywierania pozytywnego wpływu – nie wolno nigdy się poddawać – dodał Jean-Christophe Machet.
Aby osiągnąć swoje cele, FM Logistic opiera się na trzech strategicznych filarach CSR, którymi są: działanie na rzecz ludzi, działanie na rzecz planety i działanie wspólnie z partnerami.
– Naszym zadaniem jest dostarczanie rozwiązań, które są w coraz większym stopniu przyjazne dla środowiska, a jednocześnie uwzględniają uwarunkowania naszych klientów i wymagania konsumentów – podkreślił Jean-Christophe Machet, dyrektor generalny FM Logistic.