Zarządzanie łańcuchem dostaw w czasach koronawirusa – webinar
Trudne czasy zmieniają sposoby komunikacji biznesowej. Nasz wieloletni partner merytoryczny – MPM Productivity Management – w okresie pandemii postanowił podzielić się wiedzą na temat zarządzania łańcuchem dostaw za pośrednictwem webinarów. Zapraszamy do obejrzenia nagrania jednego z takich szkoleń.
Ostatnie wydarzenia nadały wyrażeniu „zmienna sytuacja rynkowa” zupełnie nowe znaczenie, stawiając przed firmami wyzwania, których nikt jak dotąd nie przewidział. W obliczu pandemii dotychczasowe plany działania i procedury kryzysowe okazały się być niewystarczające.
Pierwszym odruchem w sytuacji kryzysu jest szukanie ratunku, a ilość problemów, które nagle stały się pilne zaskakuje. Jak w obliczu istotnego ograniczenia – lub wprost przeciwnie – wzrostu popytu poradzić sobie z wyborem rzeczy, które należy zrobić w pierwszej kolejności?
Groźba utraty pracowników (kwarantanna), zatory płatnicze, rosnące zapasy, nieprzystające do sytuacji procedury…Trzeba działać w systemie kryzysowym, czyli jakim? Najgorsze, co można zrobić to próbować rozwiązać wszystkie problemy naraz. Trzeba w tym szaleństwie znaleźć metodę. Co więcej – trzeba spojrzeć w przód. Kiedy to się skończy? Jak wygrać wychodzenie z kryzysu?
W webinarze poruszane są następujące zagadnienia:
- Jak długo może potrwać paraliż gospodarki?
- Jakie mogą być skutki dla firm, w których popyt się załamał?
- Drugi etap kryzysu – odbudowywanie rynków. Jak to przebiega w Korei i Chinach?
- Nie masz przetrwać kryzysu, masz go wygrać! Na jakie prawdopodobne wyzwania trzeba się przygotować już dziś?
- Czy będzie trzecia faza kryzysu i czego można się w niej spodziewać?
Aby uzyskać bezpłatny dostęp do nagrania webinaru, należy kliknąć w poniższy link i wypełnić formularz rejestracyjny. Czas trwania webinaru to ok 80 minut.
Link do webinaru – Zarządzanie łańcuchem dostaw w czasach koronawirusa