Logisys: Kazimierzowskie wymiany doświadczeń z projektów logistycznych

Logisys: Kazimierzowskie wymiany doświadczeń z projektów logistycznych

Doroczne seminarium Logisys zgromadziło przedstawicieli różnych branż, którzy w Kazimierzu Dolnym wymieniali doświadczenia na temat projektów logistycznych.Seminarium odbyło się 13-14.09 br. w Kazimierzu Dolnym i zgromadziło ponad 30 uczestników pod hasłem „Projekty...

Seminarium odbyło się 13-14.09 br. w Kazimierzu Dolnym i zgromadziło ponad 30 uczestników pod hasłem „Projekty logistyczne – wymiana doświadczeń” z różnych branż i sektorów gospodarki. Część merytoryczna to prezentacje z bardzo różnych dziedzin projektów logistycznych i IT związanego z logistyką, związana zarówno z produkcją, jak i dystrybucją. Prezentacje te, przygotowane przez konsultantów Logisys w porozumieniu ze swoimi klientami, stawały się później punktem wyjścia do dyskusji, kontynuowanych w części nieformalnej.

 

Agenda spotkania przedstawiała się następująco:

 

1) Rewitalizacja obecnego magazynu czy nowy magazyn? – przykłady z projektów Zeta Pro Office i Polcan

Łukasz Musialski, starszy konsultant Logisys

2) Wdrożenia Agilero – automatyzacja procesów logistycznych (przykłady: Nowy Styl, ZPAS Group, ProOffice)

Jacek Gabryel, dyrektor wdrożeń Agilero

3) Usprawnianie logistyki produkcyjnej na przykładzie Husqvarny

Łukasz Lisowiec, konsultant Logisys

4) Trendy w rozwiązaniach mobilnych

Tomasz Dzideczek, Motorola Solutions

5) Jak inwestuje się w magazyn w Polsce – wstępne wyniki badania w ramach Panelu Polskich Menedżerów Logistyki w 2012. Panel dyskusyjny.

Bartosz Jacyna, starszy konsultant Logisys

 

Punktem kulminacyjnym seminarium był premierowy pokaz jeszcze nieoficjalnych wyników badania w ramach Panelu Polskich Menedżerów Logistyki, w tym roku dotyczącego inwestowania w magazyn i jego rozwój w polskich przedsiębiorstwach. Wyniki te wywołały ożywioną dyskusję nad kondycją polskiego przedsiębiorstwa na obszarze logistyki i sposobu podejmowania strategicznych decyzji. Oficjalne wyniki badania zaprezentowane zostaną w listopadzie podczas kongresu Modern Warehouse, jak również skomentowane na blogu www.blogistyka.pl.

Badanie prowadzone przez Logisys ma na celu jeszcze lepsze zrozumienie potrzeb klientów oraz rynku, wnioski które powstają podczas prezentacji wyników pozwalają konsultantom Logisys na bardziej precyzyjne realizowanie projektów biznesowo – doradczych i wdrożeniowych.

 

Po zakończeniu części merytorycznej uczestnicy seminarium zostali zaproszeni na zajęcia w terenie – podczas rywalizacji w grupach wszyscy wykazali się prawdziwym logistycznym zacięciem dokładnie planując taktykę działań w drodze do wygranej, a w nagrodę wszyscy wzięli udział w wyprawie na quadach oraz w wycieczce statkiem po Wiśle.

Poleć ten artykuł:

Polecamy