Marka PLNY na naczepach DTW Logistics
DTW Logistics angażuje się w dodatkowe wsparcie swoich klientów promując polskie marki. Właśnie na europejskie drogi wyjechała naczepa obrandowana logiem PLNY należąca do DTW Logistics.
Operator obsługuje wszystkie procesy logistyczne tej znanej marki odzieżowej, którą zapoczątkował warszawski raper Tede. DTW Logistics świadczy dla PLNY kompleksowe usługi logistyki kontraktowej – towar, który zostaje dostarczony do magazynu operatora jest przepakowywany, metkowany oraz składowany, a następnie po kompletacji zamówień, wysyłany do sklepów stacjonarnych (za pomocą dostaw „same day”), jak i do odbiorcy końcowego, który złożył zamówienie przez internet. Całość obsługi odbywa się za pomocą zintegrowanego systemu łączącego zarówno systemy klienta, poszczególnych firm kurierskich oraz obsługujące płatności elektroniczne. Takie rozwiązanie pozwala także na optymalizację czasu w trakcie obsługi zwrotów czy reklamacji. Firma DTW Logistics kładzie również nacisk na usługi wartości dodanej – na życzenie klienta towar może być ozdobnie zapakowany, albo uzupełniony o dodatkowe inserty.
Teraz DTW Logistics wspiera swoich klientów jeszcze w innych obszarach. Dzięki zaufaniu i otwartości na rozwój współpracy zrodził się pomysł na realizację wspólnej akcji promocyjnej. Ciężarówka DTW Logistics ze specjalnie zaprojektowaną szatą graficzną umieszczoną na naczepie wyruszyła w grudniu na europejskie drogi i promuje zarówno markę odzieżową PLNY jak i usługi samego operatora. Warto dodać, że ten specjalny pojazd wziął też udział w teledysku do utworu z najnowszej płyty warszawskiego rapera Tede.
– Wspólne działania z klientem PLNY wynikają przede wszystkim ze wzajemnej chęci wsparcia polskich marek, które mają między sobą partnerskie relacje i chcą promować swoje produkty w ciekawy sposób – komentuje Marcin Dudek, Key Account Manager DTW Logistics. – We współpracy z naszymi klientami stawiamy właśnie na takie relacje i chcemy promować marki naszych klientów, ponieważ wiemy, że ich sukces przekłada się na naszą działalność. Naszym celem jest, aby nasi klienci otrzymywali od nas nie tylko wsparcie w zakresie usług logistycznych, ale także coś więcej, co nie mieści się w ramach standardowych usług operatora logistycznego – dodaje Marcin Dudek.
DTW Logistics zaproponował to rozwiązanie również innym swoim klientom. Pomysł się przyjął i polskie firmy chętnie korzystają z mobilnej powierzchni reklamowej, dzięki której mogą być lepiej widoczne w europejskich miastach. Już wkrótce w trasę wyruszą kolejne naczepy DTW Logistics z nowymi grafikami.