Media Expert z kolejnymi 80 000 mkw.
Panattoni jest na ostatniej prostej realizacji trzeciego budynku dla Media Expert w ramach Central European Logistics Hub. Pod koniec stycznia br. właściciel sklepów sieci uzyskał wczesny dostęp (early access) do obiektu o powierzchni 80 000 mkw. Został on połączony z dwoma już istniejącymi, tworząc centralny kompleks Media Expert dla dystrybucji krajowej. Trzy budynki zajmują łącznie 233 000 mkw., w których pracować będzie kilkaset osób.
Ponad trzykrotne zwiększenie zajmowanej powierzchni
Nowy budynek zostanie połączony z dwoma już działającymi obiektami za pomocą przenośników taśmowych, które umożliwiają automatyczny przesył produktów. Realizacja ostatniego z budynków dla Media Expert w ramach CEL Hub trwała od maja 2021 r. Sieć sklepów elektronicznych łącznie wynajmuje od Panattoni w Polsce Centralnej ponad 300 000 mkw.
– wliczając powierzchnie w parkach Panattoni Park Łódż East oraz Panattoni Business Center Łódź III i niedawno zajęte 23 000 mkw. w ramach Panattoni Park Stryków III.
Ponad trzykrotne zwiększenie zajmowanej powierzchni w ramach Central European Logistics Hub komentuje Marek Dobrzycki, Managing Director z Panattoni: – Kolejna tak ogromna realizacja w ramach Hubu to potwierdzenie słuszności koncepcji stworzenia Nowej Dzielnicy Przemysłowej Łodzi. Jest to realizacja unikatowa nie tylko w skali Polski, ale i Europy, dlatego cieszy nas, że staje się ważnym elementem rozwoju liderów w swoich branżach. I dodaje: – Central European Logistics Hub korzysta z bardzo dobrej lokalizacji, która stała się jeszcze atrakcyjniejsza, dzięki wsparciu władz miasta, za które nieustannie dziękujemy.
Kompleks trzech budynków będzie pełnił funkcję centralnej lokalizacji Media Expert, z której firma obsłuży całą sieć dystrybucji. Rozbudowa powierzchni magazynowej w ramach Central European Logistics Hub, wiąże się z konsekwentną ekspansją sieci i jej nieustannym rozwojem. Firma jest dziś obecna w blisko 430 miastach i realizuje sprzedaż w ponad 520 elektromarketach. Lokalizacja w centralnej części kraju, pozwala optymalizować logistykę i skracać czas dostaw zarówno do klientów indywidualnych – e-commerce, omnichannel – jak i sklepów stacjonarnych.