Mobilny serwisant

Mobilny serwisant

Rozwiązanie to przeznaczone jest do rejestracji pracy zespołów utrzymania ruchu, których główne zadanie polega na rozliczaniu czasu trwania napraw i zużytych części. System zapewnia także pełne raportowanie awaryjności urządzeń i maszyn.

Wdrożony w firmie Henkel – System icMobile – Mobilny Serwisant składa się z modułu PC, który jest dostępny za pomocą przeglądarki internetowej oraz aplikacji terminalowej, uruchamianej na terminalu ręcznym wyposażonym w czytnik kodów kreskowych. Moduł PC udostępnia funkcje administracyjne, konfiguracyjne, a także zapewnia dostęp do różnego rodzaju raportów. Aplikacja terminalowa służy do rejestrowania wykonanych usług naprawy.

Aplikacja icMobile – Mobilny Serwisant pozwala przypisać określonym pracownikom konkretne usługi do realizacji, automatycznie nalicza rzeczywisty czas trwania usługi (uwzględniający przerwy) zaraz po jej rozpoczęciu. Umożliwia również wprowadzenie listy zużytych części, wykonanie dokumentacji fotograficznej oraz wprowadzanie dodatkowych komentarzy podczas wykonywania naprawy. Usługa w trakcie realizacji może być zakończona, przerwana lub odłożona (do realizacji na kolejnej zmianie). Dzięki ujednoliceniu nazewnictwa (bazującego na słownikach), firma Henkel uzyskała dostęp do precyzyjnych danych niezbędnych w analizach.

Poleć ten artykuł:

Polecamy