Nagrody dla Shipa Freight

Agility, globalny dostawca zintegrowanych rozwiązań logistycznych, w tym roku uruchomił platformę Shipa Freight, pierwszą w pełni zintegrowaną usługę spedycyjną online, dedykowaną małym i średnim firmom.

W ciągu zaledwie siedmiu miesięcy jej innowacyjność i funkcjonalność została doceniona zarówno przez klientów, jak i ekspertów branży logistycznej. W Polsce platforma Shipa Freight została wyróżniona spośród trzydziestu innowacyjnych rozwiązań zgłoszonych do konkursu Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu i Produkcji 2018. Natomiast jury prestiżowego konkursu Transport and Logistics Middle East Awards w Dubaju uznało Shipa Freight za Najlepszą Platformę Logistyczną Roku.

 

– Shipa Freight jest prostym w obsłudze narzędziem dla małych i średnich firm, które ułatwia im efektywne zarządzanie nawet bardzo złożonymi procesami transportowymi. To właśnie dzięki temu z tej platformy korzysta coraz więcej naszych klientów, eksporterów i importerów, nastawionych na rozwój międzynarodowego biznesu. Teraz jej innowacyjność została zauważona i doceniona przez profesjonalistów i ekspertów. Jesteśmy dumni z otrzymania dwóch, tak ważnych wyróżnień – komentuje Karolina Gasińska-Byczkowska, country manager Agility Logistics.

 

Przyznając Shipa Freight tytuł Najlepszej Platformy Logistycznej Roku jury konkursu Transport Logistics Middle East Awards, doceniło sposób, w jaki wykorzystano najnowocześniejsze technologie z zakresu automatyzacji, inteligentnych rozwiązań spedycyjnych i analizy danych, ukierunkowanych na szybkość, efektywność i bezpieczeństwo przy obniżeniu kosztów operacji i systemów.

– Nagroda ma dla nas duże znaczenie, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że dopiero niedawno udostępniliśmy tę platformę klientom. Pokazuje jak wiele osiągnęliśmy dzięki technologii i wartościom oferowanym klientom, w szczególności małym i średnim firmom, które konkurując z większymi rywalami, rozwijają swój biznes na rynkach międzynarodowych – skomentował Toby Edwards, dyrektor generalny Shipa Freight.

Wręczenie nagrody odbyło się 21 listopada br. w Dubaju, podczas uroczystej gali, w której wzięli udział najważniejsi gracze z branży logistycznej na Bliskim Wschodzie. W gronie nagrodzonych znalazły się firmy wdrażające najnowocześniejsze operacje i procesy, które zmieniają sektor logistyczny w tym regionie.

 

W konkursie Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu, Produkcji 2018 Shipa Freight również została wyróżniona. Kapituła konkursu Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu, Produkcji 2018 wyróżniła Shipa Freight jako w pełni zintegrowaną platformę spedycyjną online, zapewniającą dostęp do stawek transportowych z krajów odpowiadających za 95 proc. światowego handlu.

Głównym celem konkursu Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu, Produkcji jest wyłanianie najlepszych, wyróżniających się produktów i usług, wspierających pracę działów logistycznych (sprzęt, urządzenia, technologia, IT, środki transportu, usługi dla sektora TSL). Zgłoszone projekty ocenia Kapituła złożona ze specjalistów logistyki – przedstawicieli świata nauki i niezależnych ekspertów. Głównymi kryteriami są: technologiczna ocena innowacji, ocena korzyści dla klientów oraz rynkowa ocena stopnia innowacyjność. W ocenie pod uwagę brane są również m.in. referencje, opinie jednostek naukowych lub stowarzyszeń, patenty oraz walory ekologiczne

Wręczenie nagród i wyróżnień odbyło 4 grudnia br. w Warszawie, podczas uroczystej Gali Logistyki, Transportu i Produkcji 2018, organizowanej przez Wydawnictwo Eurologistics.

 

Shipa Freight, uruchomiona w kwietniu 2018 roku, jest pierwszą w pełni zintegrowaną usługą spedycyjną online, dedykowaną MŚP. Umożliwia rezerwację frachtu, dokonywanie płatności oraz śledzenie zleconych przesyłek morskich i lotniczych na całym świecie, przy pomocy prostej i łatwej w obsłudze aplikacji dostępnej na komputerze, laptopie, tablecie oraz smartfonie. Platforma Shipa Freight jest wspierana przez globalną sieć Agility, obejmującą ponad 22 tys. pracowników, zatrudnionych w ponad 500 oddziałach w 100 krajach. Dział obsługi klienta Agility pracuje w systemie 24/7, a jego pracownicy pomagają w rezerwacji i zarządzaniu ładunkami oraz przygotowują oferty dla niestandardowych przesyłek.

 

(Agility)

Poleć ten artykuł:

Polecamy