Nawigacja na całe życie od Mio
Firma Mio Technology przygotowała akcję promocyjną, dzięki której można wygrać nowe urządzenie GPS do końca życia. To pierwsza taka promocja w historii kategorii PND na rynku polskim.
Każdy, kto w czasie jej trwania kupi nawigację Mio, zarejestruje się na www.facebook.pl/MioPolska w odpowiedniej aplikacji i wymyśli hasło reklamowe, może wygrać wymianę swojego GPSa na nowy model co dwa lata, do końca życia. Konkurs potrwa od 19 sierpnia do końca września 2011 roku i obejmuje urządzenia zakupione w salonach Vobis lub Sferis. Zwycięzcami konkursu „Nawigacja na całe życie” zostanie pięć osób, które w ramach akcji promocyjnej stworzą, zdaniem jury, najciekawsze hasła reklamowe dla Mio. Zgłoszenia będą zbierane do końca września.
Zasady konkursu
Aby wziąć udział w konkursie należy kupić nawigację Mio z serii Spirit 2011 w salonie Vobis lub Sferis oraz zachować dowód takiego zakupu. Następnie należy odwiedzić i polubić stronę Mio Polska w serwisie Facebook (www.facebook.com/MioPolska), dzięki czemu klient uzyska dostęp do specjalnej, konkursowej aplikacji. Za jej pośrednictwem należy wypełnić właściwy formularz zgłoszeniowy. Każde w pełni uzupełnione zgłoszenie ma szansę na wygranie jednej z pięciu głównych nagród. Konkurs potrwa od 19.08.2011 do 30.09.2011.
Nagrody
Najnowsza linia nawigacji Mio to urządzenia Spirit 480, Spirit 487, Spirit 670, Spirit 680, Spirit 685 i Spirit 687. Urządzenia wyposażone są w szereg inteligentnych rozwiązań takich jak system informowania w czasie rzeczywistym o korkach i innych utrudnieniach w ruchu drogowym. TMC dostępne jest w wybranych modelach.