Nowa odsłona Premio Opony-Autoserwis

Nowa odsłona Premio Opony-Autoserwis

Kalendarz wizyt on-line, prezentacja produktów, porady dla użytkowników opon, mapa autoryzowanych serwisów, a nawet konfigurator felg – wszystko podane w nowoczesny i przejrzysty sposób.

Tak prezentuje się uruchomiona nowa witryna internetowa www.premio.pl. Wprowadzone udoskonalenia ułatwią klientom oraz wszystkim miłośnikom motoryzacji dostęp do różnorodnych informacji o ofercie produktów i usług dostępnych we wszystkich ze 127 serwisów.

 

Atutem nowej strony jest zmodernizowana i bardziej przejrzysta szata graficzna, która pozwala internautom na sprawniejsze odnalezienie poszukiwanych treści.

 

− Internet to obecnie jedno z najważniejszych i najpopularniejszych narzędzi komunikacji, dlatego też udoskonaliliśmy stronę www.premio.pl, aby była jeszcze bardziej atrakcyjna oraz przyjazna dla użytkowników – mówi Marta Sobieska, Retail Marketing Manager. – Nowa witryna to kompletne źródło informacji zarówno dla obecnych, jak i przyszłych klientów serwisów Premio Opony-Autoserwis. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, wzbogaciliśmy stronę o e-kalendarz, dzięki któremu nasi klienci będą mogli w łatwy sposób umówić się na wizytę w wybranym serwisie Premio przez Internet.

 

Zawartość odświeżonej strony premio.pl została podzielona na kategorie odpowiadające poszczególnym obszarom tematycznym. Oprócz informacji na temat usług w serwisach, na stronie można znaleźć również przydatne artykuły, np. na temat opon, podróży czy motoryzacji.

 

***

Premio to obecnie 127 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, układ wydechowy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.

 

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu, tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm.

 

Historia Premio sięga 1972 r., kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 r. na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach.

Poleć ten artykuł:

Polecamy