Nowi klienci Goodyeara
Goodyear Proactive Solutions zdobył nowych, flagowych klientów: TIP Trailer Services Poland i HOYER Mineralöl-Logistik Gmbh.
TIP Trailer Services jest jednym z wiodących europejskich dostawców usług w zakresie urządzeń transportowych. Polski oddział zarządza flotą ponad 800 pojazdów i specjalizuje się w leasingu oraz wynajmie naczep, cystern oraz innego sprzętu. Firma w 2006 roku nawiązała współpracę z Goodyearem na dostawę i serwis opon. Teraz TIP Trailer Services Poland rozszerza zakres współpracy o system Goodyear Proactive Solutions. Z kolei HOYER Mineralöl-Logistik GmbH, należąca do Grupy HOYER, międzynarodowego giganta w dziedzinie logistyki, wybrała rozwiązanie Goodyear do monitorowania w czasie rzeczywistym stanu opon we flocie przewożącej ładunki niebezpieczne.
Goodyear Proactive Solutions to kompleksowe rozwiązanie, zawierające zaawansowany system monitorowania i zarządzania flotą, opony oraz ogólnoeuropejską sieć serwisów TruckForce świadczącą komplet usług związanych z oponami. System wspiera duże floty takie jak TIP Trailer Services czy Hoyer w procesie cyfrowej transformacji, przy pomocy panelu monitorującego flotę w czasie rzeczywistym. Panel umożliwia ciągłe zbieranie i analizę danych o pojeździe w celu przewidywania sytuacji ryzykownych, system powiadomień dla zapobiegania niebezpiecznym sytuacjom i unieruchomieniu pojazdu, aktywne wskazówki dotyczące konserwacji.
Naczepy TIP Trailer Services oraz Hoyer zostaną wyposażone w system monitorowania ciśnienia w oponach Goodyear TPMS, montowany bezpośrednio na obręczach kół naczep. Czujniki zbierają najważniejsze dane o stanie opony, które następnie są analizowane przez specjalne, inteligentne algorytmy, informujące o konieczności podjęcia aktywnych działań konserwacyjnych, na przykład w przypadku powolnej utraty ciśnienia. Panel do monitorowania floty w czasie rzeczywistym wspiera pracę menedżera floty, obniżając całkowity koszt posiadania, podwyższając wydajność floty i zwiększając odsetek dostaw wykonanych na czas.