Nowy model opony całorocznej

Nowy model opony całorocznej

Wbrew opiniom niektórych fachowców koncerny coraz częściej wprowadzają na rynek opony wielosezonowe. Przykładem nowe ogumienie z serii KMAX.

Goodyear wprowadza nowe opony KMAX S i KMAX D na obręcze 17.5” i 19.5”, dostępne w wersji na osie prowadzące i napędowe. Amerykański koncern chce w ten sposób zaspokoić popyt na trwałe, wszechstronne ogumienie, które uzyskuje dobre osiągi w każdych warunkach pogodowych, oferując przy tym niski koszt na kilometr. Nowe opony zostały przygotowane z myślą o nowych rodzajach napędu, takich jak hybrydowy i elektryczny, a także dla konwencjonalnych pojazdów z silnikiem Diesla. Szczególnym celem inżynierów rozwijających nowe produkty było uzyskanie długich przebiegów, przy jednoczesnym zachowaniu dobrej trakcji, precyzji kierowania i wysokiej trwałości w pojazdach pokonujących duże odległości w transporcie regionalnym i ruchu miejskim.

Nowe opony zastąpią modele Goodyear RHS II na oś prowadzącą i RHD II (+) na oś napędową. Konstrukcja nowych produktów opiera się na sprawdzonej technologii KMAX połączonej ze wzmocnioną budową karkasu. W porównaniu z wcześniejszymi produktami, nowe ogumienie wyróżnia się zaletami, które pomagają ograniczać koszty operacyjne takie jak długie przebiegi, sprawność we wszystkich zastosowaniach, trwałość w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Obie konstrukcje spełniają aktualne oraz znane, przyszłe kryteria opon zimowych.

Poleć ten artykuł:

Polecamy