Okiem praktyka o e-commerce

Okiem praktyka o e-commerce

Jaka jest szacowana wartość rynku handlu elektronicznego, a jaka jego dynamika? Co charakteryzuje strategie firm KEP w stosunku do e-commerce? Czym różni się podejście firm działających w modelu B2B od B2C? Jakie narzędzia IT wspierają te strategie?

Odpowiedzi na wszystkie te pytania usłyszeli studenci Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu podczas wykładu Rafał Dziury, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu firmy kurierskiej TNT Express Poland. Podczas zajęć studenci mogli zapoznać się z najnowszymi danymi w zakresie handlu elektronicznego i jego obsługi transportowej oraz spojrzeć na to zagadnienie pod kątem rynkowej praktyki.

 

– Obsługa handlu internetowego będzie w najbliższych latach naturalnym źródłem wzrostu na rynku przewozów ekspresowych. Dynamika w tym segmencie usług jest bardzo wysoka, a prognozy bardzo obiecujące dla sektora – mówił Rafał Dziura, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu TNT Express Poland.

 

Wykład, wygłoszony 18 maja w Auli Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w ramach programu „Akademia Logistyka”, zorganizowało Studenckie Koło Naukowe PROLOG.

Poleć ten artykuł:

Polecamy