Ośmiu nowych specjalistów w Prologis
Do polskiego zespołu Customer Experience Team Prologis zatrudnił ośmiu Facility Managerów.
Rola zarządców nieruchomości zmieniła się diametralnie w ciągu ostatnich dwóch dekad. Ewoluowała z eksperta skoncentrowanego na technicznej obsłudze budynku, do doradcy klienta w zakresie poprawy efektywności operacyjnej. Rozwiązania technologiczne funkcjonujące w inteligentnych budynkach dodatkowo zwiększyły złożoność zadań związanych z obsługą obiektów i wymagają obecnie jeszcze wyższego poziomu wiedzy eksperckiej.
Zespół Zarządców Nieruchomości w Prologis tworzą wielozadaniowi specjaliści, którzy w pracy łączą wiedzę i doświadczenie z wszechstronnością i pomysłowością. Kluczem do skutecznego pełnienia tej roli jest umiejętność rozwijania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami. Jest to możliwe dzięki uważnemu słuchaniu i rozumieniu potrzeb klientów, proaktywnej postawie i błyskawicznej reakcji na pojawiające się wyzwania. Real Estate & Customer Experience Managerowie w Prologis mają zapewnione dodatkowe wsparcie nowych członków Customer Experience Team.
Nowi Facility Managerowie – Daniel Kamiński i Mateusz Lasota będą odpowiadać za zarządzanie magazynami na Śląsku. Wrocławskie parki Prologis będą pod opieką Jarosława Piotrowskiego i Łukasza Czajki, pieczę nad poznańskimi magazynami obejmie Arkadiusz Skowronek, a Polska Centralna znajdzie się pod okiem Krzysztofa Orzepińskiego. Z kolei o centra logistyczne w regionie Warszawy zadba duet Michał Małecki i Maciej Sieradzki.
– Jestem przekonana, że nasz wzmocniony zespół Customer Experience Team dostarczy klientom Prologis najwyższą jakość doświadczeń i stworzy wyjątkowe centra logistyczne, w których nasi klienci i ich pracownicy będą mogli się stale rozwijać – podkreśla Marta Glinka, Real Estate & Customer Experience Lead, Director Prologis.
(Prologis)