Platforma e-commerce ERLI rozpoczęła współpracę z DPD

Platforma e-commerce ERLI rozpoczęła współpracę z DPD

W świecie e-commerce szybkość dostaw oraz wygoda klientów są kluczowe, by odnieść sukces. Współpraca DPD Polska z platformą ERLI stanowi kolejny krok w kierunku jeszcze lepszych usług dla klientów – tak sprzedających, jak i nabywców. Dzięki partnerstwu użytkownicy ERLI mogą teraz korzystać z nowej metody dostawy – ERLI DPD Kurier, która już jest dostępna dla wszystkich e-sklepów zarejestrowanych na platformie.

DPD Polska to lider wśród dostawców usług kurierskich i rozwiązań logistycznych dla e-commerce. Firma oferuje szybkie dostawy kurierskie na adres w atrakcyjnych warunkach cenowych oraz dysponuje rozbudowaną siecią punktów odbioru, automatów paczkowych i oddziałów miejskich w dogodnych lokalizacjach, które tworzą sieć DPD Pickup.  

ERLI, będące drugim co do wielkości marketplace’em w Polsce, nieustannie poszerza swoją ofertę usług i narzędzi dla sprzedawców. Najnowszym dodatkiem do tej oferty jest właśnie możliwość realizacji dostawy przez DPD Polska. To rozwiązanie jest odpowiedzią na rosnące potrzeby sprzedawców w zakresie szybkich i wygodnych przesyłek e-commerce oraz szansą na optymalizację kosztów logistycznych.

Jednym z kluczowych atutów nowej usługi jest szybkość realizacji zamówień. 98 proc. przesyłek realizowanych przez DPD trafia do klientów już następnego dnia roboczego. To nie tylko przyspiesza obsługę zamówień, ale także zwiększa tempo obrotu towarami sprzedawców.

Klienci cenią sobie również możliwość elastycznego zarządzania dostawami – dzięki aplikacji DPD Mobile klienci mogą na bieżąco monitorować status przesyłki, zmieniać miejsce odbioru czy uzyskać kontakt do kuriera. Aplikacja oferuje również archiwum przesyłek, które pozwala sprawdzić historię zakupów lub wysyłek. Takie rozwiązania są kluczowe dla wspierania rozwoju e-commerce oraz poprawy doświadczeń klientów.

Do dyspozycji klientów jest także DPD Pickup – obecnie najbardziej dostępna sieć OOH (out-of-home) w Polsce, obejmująca ponad 30 tys. punktów i automatów paczkowych. Klienci mają więc szeroki wybór możliwości dostaw – od odbioru przesyłki z rąk kuriera po skorzystanie z jednego z ponad 8 000 automatów paczkowych dostępnych 24/7.

Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu w DPD Polska, wyraża entuzjazm związany z nowym partnerstwem:  – Cieszymy się z nawiązania współpracy z platformą ERLI, która z sukcesem zdobywa zaufanie sprzedawców jak i klientów indywidualnych w Polsce. Nasza infrastruktura i zasoby logistyczne z pewnością będą stanowić wartość zarówno dla ERLI, jak i użytkowników marketplace’u.

Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI, podkreśla z kolei: – Wybierając partnerów biznesowych, zawsze mamy na uwadze korzyści ze współpracy, jakie możemy zaoferować sprzedawcom i klientom. DPD zapewnia najbardziej elastyczną na rynku opcję dostawy kurierskiej pod względem wymiarów przesyłek, co jest szczególnie istotne dla dużej grupy naszych merchantów, sprzedających produkty z kategorii Dom i Ogród.

Warto dodać, że opcja ERLI DPD Kurier jest oferowana sprzedawcom na atrakcyjnych warunkach finansowych. Pozwala to na lepsze zarządzanie kosztami i marżą, co jest niezwykle istotne w konkurencyjnym świecie handlu online. Wszystkie rozliczenia są realizowane bezpośrednio przez marketplace ERLI, co ułatwia e-sklepom prowadzenie rozliczeń logistycznych.

Współpraca między ERLI a DPD Polska to nie tylko kolejny krok w kierunku ulepszania usług e-commerce w Polsce, ale także dowód na to, jak ważne jest oferowanie klientom elastycznych i wygodnych rozwiązań dostawczych. Wspólne działania obu firm mają na celu nie tylko zwiększenie satysfakcji klientów końcowych, ale także wsparcie sprzedawców w efektywnym zarządzaniu ich biznesem.

Poleć ten artykuł:

Polecamy