Podsumowanie wydarzenia ABC logistyki w e-commerce
Wartościowa logistyczna godzina informacji już za nami! 11 marca zakończył organizowany przez ING webinar ABC logistyki w e-commerce. W wydarzeniu w pozycji specjalistów wystąpili Mateusz Pycia – CEO firmy GlobKurier.pl oraz Mateusz Zemczak – ekspert do spraw e-commerce imoje.
Na webinarze uzyskaliśmy informacje dotyczące między innymi tego – dlaczego ważne są płatności online? A także ile obecnie znaczy sektor transportu. Dzięki swojej obecności przedsiębiorcy mogli zyskać sporo wartościowych informacji do wprowadzenia we własną działalność gospodarczą. Co więcej, na spotkaniu przeprowadzono interesujący panel dyskusyjny, w który włączyło się wiele osób.
Transport i płatności
Specjaliści w obu dziedzinach odznaczali się szeroką merytoryczną wiedzą i umiejętnościami sprawnego przekazywania wiedzy. W czasie spotkania na żywo (online) dokonaliśmy analizy, między innymi ile branża logistyczna generuje procent PKB oraz jak bardzo jest istotna. Dowiedzieliśmy się także, że jesteśmy jednym z liderów w Unii Europejskiej w zakresie międzynarodowego transportu drogowego. Mateusz Pycia podczas swoich wypowiedzi postanowił również podzielić się kilkoma poradami odnośnie sprawnego zarządzania logistycznego, z których skorzystać mogą przedsiębiorcy.
Ekspert do spraw e-commerce Mateusz Zamczak zaprezentował za to mapę płatności online i opowiedział o powodach motywujących użytkowników do robienia zakupów w internecie. Według użytkowników to dostępne formy płatności wpływają na nie znacząco, bo aż w 57% !
Panel dyskusyjny
Znaczącym zainteresowaniem charakteryzował się panel dyskusyjny. Już od początku spotkania na czacie pojawiały się pierwsze pytania do ekspertów, na które postanowili oni odpowiedzieć po zakończeniu panelu. Związane były głównie z kwestiami dotyczącymi transportu i skierowano je do topowego na rynku operatora logistycznego GlobKurier.pl. Kompleksowej odpowiedzi na wszystkie pytania starał się udzielać Mateusz Pycia – CEO firmy. Przytoczył on również w kontekście jednego z nich ciekawą historię wysyłki bardzo wartościowego pierścionka zaręczynowego ?
Zaproszenie na wydarzenie firmy GlobKurier.pl
Wszystkim osobom zainteresowanym odbytym webinarem udostępniamy prezentację ze spotkania. Dodatkowo zapraszamy na kolejne wydarzenie online organizowane tym razem przez GlobKurier.pl – Czego nauczył nas 2020? Czyli dlaczego przesyłki i obsługa klienta w e-commerce dają przewagę w rozwijaniu biznesu w 2021. #GlobWebinar odbędzie się 23 marca o godzinie 11:00, a samo spotkanie poprowadzą oraz odpowiedzą na pytania na czacie: Karolina Kadłubek, Customer Success Manager, GlobKurier oraz Paulina Czokajło Key Account Manager, ING Polska. Dołącz już teraz!