Poznaj tajniki wygrywania przetargów transportowych!
Po sukcesie wrocławskiej edycji warsztatów poświęconych przetargom na usługi transportowe, czasopismo Truck&Business Polska zaprasza przedstawicieli firm transportowych do Warszawy. Tajniki wygrywania przetargów będzie można poznać w stolicy już 17 marca.
Udział w tym wydarzeniu pozwoli poznać tajniki procedur przetargowych organizowanych przez załadowców oraz działania, jakie powinien podjąć przewoźnik, jeśli chce liczyć na wygraną.
Większość załadowców dokonuje wyboru przewoźnika na podstawie przetargu. Dlaczego tak się dzieje? Odpowiedź jest prosta: menedżer, który dokonuje wyboru przewoźnika, zobowiązany jest do rozliczenia się z podjętych przez siebie decyzji.
Warsztaty są doskonałą okazją dla menadżerów firm transportowych do spotkania z ekspertami i praktykami z branży, którzy podzielą się fachowymi wskazówkami dotyczącymi przetargów oraz wyjaśnią ewentualne zawiłości, przed jakimi nierzadko stają przystępujący do przetargów przedsiębiorcy. To niewątpliwie od naszych umiejętności zarządzania dokumentacją przetargową zależy nasz sukces.
Warsztaty poprowadzi Jacek Machocki, który w branży TSL posiada ponad 40-letnie doświadczenie. W swojej zawodowej karierze był prezesem takich firm jak: Schenker, Pekaes SA. i Scansped, zaś aktualnie zawodowo zajmuje się organizacją przetargów dla załadowców.
Zadaniem warsztatów jest przekazanie słuchaczom:
- sposobu analizy i oceny potencjalnego kontraktu z punktu widzenia strategii przedsiębiorstwa,
- informacji na temat organizacji, struktury i budżetu projektu postępowania przetargowego,
- informacji na temat przebiegu postępowania z punktu widzenia organizatora przetargu oraz jego uczestnika,
- sposobu kalkulacji kosztów i cen oraz budżetowania kontraktu,
- informacji na temat zgłoszenia oferty w drodze korespondencyjnej oraz jej prezentacji w trakcie spotkania bezpośredniego z organizatorem.
- sposobów negocjowania w procesie przetargowym.
Dodatkowo w trakcie spotkania omówione zostaną w formie dyskusji z uczestnikami kwestie dotyczące współpracy dostawcy z klientem w fazie realizacji kontraktów na usługi transportowe, takie jak:
- jak zachować się w przypadku braku realizacji wolumenu, nadwyżka?
- jak rozmawiać z trudnym Klientem i w trudnych sytuacjach (np. sezonowe zwyżki wolumenu)? Reakcja na żale i naciski ze strony Klienta.
- w przypadku reklamacji wystawionej przez Klienta: Jak się zachować, jeśli Klient nie odpisuje na nasze wiadomości oraz nie reaguje na nasze argumenty?
- argumenty w trudnych sytuacjach np. niezadowolenie Klienta z naszego serwisu.
Warsztaty zostaną przeprowadzone w formie wykładu oraz dyskusji z uczestnikami, której celem w każdym z prezentowanych tematów będzie udzielenie odpowiedzi na pytania i znalezienie wspólnie propozycji rozwiązania bieżących problemów, z którymi spotykają się uczestnicy w bieżących działaniach rynkowych.
Koszt uczestnictwa wynosi jedynie 490 zł netto. Zgłoszenia przyjmujemy do 16 marca, zachęcamy jednak do szybkiego zgłaszania swojej obecności.
Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie warsztatów. Serdecznie zapraszamy!