Prologis z 275 000 euro na cele dobroczynne
Prologis od lat angażuje się na rzecz lokalnych społeczności i działa na rzecz organizacji charytatywnych, wspierając szczytne cele. Branżowy lider w zakresie odpowiedzialności społecznej i zaangażowania środowiskowego podzielił się wynikami swojej działalności charytatywnej w Europie.
Niedawno 12 europejskich biur firmy wzięło udział w 30-dniowej kampanii „Dock Doors of Giving”, której celem było zebranie jak największej kwoty na cele dobroczynne przeznaczone dla tych grup i społeczności, które najbardziej odczuły skutki pandemii COVID-19.
Wczoraj, w Światowym Dniu Walki z Rakiem, Prologis ogłosił, że dzięki zaangażowaniu pracowników i partnerów firmy w całym łańcuchu dostaw, Fundacja Prologis przekazała ponad 275 000 euro na konto 91 organizacji w całej Europie – tym samym udało się znacznie przekroczyć ustalony na 200 000 euro cel.
Zebrane donacje objęły bardzo szeroki zakres – od żywności, zabawek i niezwykle potrzebnych środków ochrony indywidualnej po fundusze i środki na rzecz banków żywności i społeczności lokalnych, które w obecnej, trudnej sytuacji mają jeszcze większe i bardziej palące potrzeby.
– Tegoroczna kampania „Dock Doors of Giving” zakończyła się wielkim sukcesem, a jej efekty przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Zespół Prologis i nasi partnerzy biznesowi chętnie włączają się w organizowane przez nas akcje, jednak ten rok był wyjątkowy – mimo niesprzyjających okoliczności i wielu ograniczeń wszyscy wykazali się ogromnym zaangażowaniem. Dziękuję wszystkim za pozytywną moc płynącą ze wspólnego pomagania i za przekroczenie ustalonego celu w tak spektakularny sposób – podkreślił Paweł Sapek, Senior Vice President, Regional Head, Prologis na Europę Środkowo-Wschodnią.
W Polsce deweloper wsparł m.in. Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza” w Warszawie, któremu przekazane zostały laptopy, środki ochrony osobistej i ozdoby świąteczne oraz Zakład Opiekuńczo Leczniczy dla Dzieci pod Wrocławiem, któremu Prologis pomógł świątecznie udekorować choinki. Zaś w ramach Mountain Challenge dwukrotnie przekroczony został cel, jakim było wirtualne wspięcie się na Rysy. W wyzwaniu wzięło udział ponad 40 pracowników Prologis, dzięki czemu zebrano fundusze na rehabilitację ciężko chorego, małego chłopca. Wszyscy beneficjenci zostali zaproponowani i wybrani przez pracowników firmy.
(Prologis)