Raben ponownie Marką Godną Zaufania
Grupa Raben drugi rok z rzędu, a trzeci w historii, została uznana za Markę Godną Zaufania w badaniu instytutu Kantar Polska, przeprowadzonym na zlecenie magazynu „My Company Polska”. Wśród ankietowanych znalazło się 20 000 przedstawicieli polskiego biznesu. Przedsiębiorcy przyznali firmie pierwsze miejsce na podium w kategorii „Usługi logistyczne”.
Grupa Raben jest obecna na rynku polskim od niemal 30 lat. Wdrożone wartości firmy takie jak profesjonalizm, pasja czy wiarygodność stanowią drogowskazy na drodze ku realizacji celów biznesowych organizacji oraz determinują stosunek Grupy do klientów, pracowników, partnerów oraz otoczenia, budując tym samym zaufanie do firmy.
Nic wiec dziwnego, że tytuł Marka Godna Zaufania przypadł liderowi rynku logistycznego w Polsce już po raz trzeci. W tej edycji na Grupę Raben oddano niemal 31% głosów w kategorii „Usługi logistyczne”, co oznacza, że firma w rankingu zostawiła daleko w tyle resztę konkurencji.
– Dziś nadal ważne są dla nas wartości charakterystyczne dla familijnych organizacji, dzięki temu mamy przewagę nad innymi przedsiębiorstwami, ponieważ klientów i pracowników traktujemy jak członków rodziny. Oferujemy logistykę z „ludzką twarzą”. Partnerstwo i zaufanie wpisują się w ten styl współpracy, która w wielu przypadkach trwa od lat. Jako firma odpowiedzialna społecznie, dbamy o etyczność w całym łańcuchu wartości, budując kulturę organizacyjną opartą na uczciwości, transparentności i wzajemnym szacunku. W biznesie kierujemy się min. podejściem fair play. Jest to uniwersalna zasada, która sprawdza się nie tylko w sporcie. Wierzymy, że relacje oparte na wzajemnej szczerości budują lepsze jutro – komentuje Klaudyna Polanowska-Skrzypek, PR Manager, Grupa Raben.
Wyniki plebiscytu Marka Godna Zaufania 2020 zostały opublikowane 28 kwietnia br. na łamach miesięcznika „My Company”. Badanie zostało przeprowadzone już po raz piąty, a jego najważniejszym celem było poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu oraz poznanie tych, którym najbardziej ufają. Ankieta została wysłana drogą elektroniczną do 20 000 firm. Finalnie w badaniu wzięło udział 1 159 przedsiębiorców, w tym 43% stanowili przedstawiciele kadry kierowniczej, a około 34% to prezesi firm. Ankietowani proszeni byli o udzielenie instynktownej odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. Kategorii było aż 25, natomiast w każdej z nich można było wskazać tyko jedną markę.
– Marka Godna Zaufania to wyjątkowy tytuł, przedsiębiorcy spontanicznie wskazują markę, opierając się na własnych preferencjach, wiedzy i doświadczeniu. Nie ma tu żadnej kapituły, sędziów czy sugestii, kogo można wybrać. Przedsiębiorcy wypełniający nasze ankiety sami wybierają marki. Wizerunek marki to jej kapitał, który w działaniach długofalowych przekłada się na wymierne korzyści biznesowe zarówno w aspekcie sprzedażowym, jak i marketingowym. Jest to teraz jeszcze bardziej istotne, biorąc pod uwagę obecny kryzys i konieczność dostosowania się firm do trudnej sytuacji rynkowej – wyjaśnia Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”.
W tym roku wyjątkowo, ze względu na panującą pandemię, nie odbyło się oficjalne wręczenie statuetek podczas uroczystej gali.