Rekordowa sprzedaż Chevroleta w Polsce
Pierwsze półrocze 2012 roku Chevrolet Poland zakończył rekordowym wynikiem, osiągając sprzedaż na poziomie 6466 aut. To rezultat aż o 74 procent wyższy niż w analogicznym okresie 2011 roku, kiedy sprzedano 3716 nowych Chevroletów.
Najchętniej kupowanym modelem Chevroleta od stycznia było miejskie Aveo – łącznie Nowe Aveo i Aveo Classic znalazły 2 929 nabywców, czyli o 46 procent więcej niż w okresie styczeń-czerwiec 2011 roku (2009 sztuk). Drugim najpopularniejszym Chevroletem w Polsce w ubiegłym półroczu był Spark, który został sprzedany w liczbie 1229 egzemplarzy, czyli o 77 procent większej niż w pierwszej połowie 2011 r. (696 sztuk). Na trzecim miejscu podium uplasował się model Cruze – od początku tego roku kupiło go 1169 osób lub firm, czyli o 107% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (564 sprzedane egzemplarze).
W czerwcu sprzedano w Polsce 783 nowe Chevrolety, czyli o 37 procent więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy Chevrolet Poland odnotował sprzedaż 570 samochodów. Również w czerwcu Aveo zajęło pierwsze miejsce na liście najchętniej kupowanych modeli ze złotym logo (269 egzemplarzy), ale modele na drugim i trzecim miejscu tej listy zamieniły się kolejnością – kompaktowy Cruze został sprzedany w liczbie 169 egzemplarzy, wyprzedzając model Spark, który znalazł w czerwcu 134 nabywców. Chevrolety cieszą się coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów flotowych. Od początku roku kupili oni 3 116 sztuk nowych Chevroletów, czyli o 45% więcej niż w pierwszym półroczu 2011 roku, kiedy importer w kanale flotowym sprzedał 1 390 sztuk samochodów.
Najczęściej wybieranym przez firmy modelem jest również Aveo – łącznie Aveo Classic i Nowe Aveo zostały zakupione przez klientów flotowych w liczbie 1 150 sztuk. Na drugim miejscu firmy decydowały się na kupno modelu Cruze (719 egzemplarzy), a na trzecim miejscu podium znalazł się Orlando z wynikiem 510 egzemplarzy kupionych przez klientów flotowych.Wkrótce na łamach FlotyAutoBiznes i LOG24.pl będzie można więcej przeczytać o Aveo i Orlando.
fot. Chevrolet