Śladami menedżera Grupy Raben

Śladami menedżera Grupy Raben

W Grupie Raben od 2012 roku prowadzony jest projekt Shadowingu. Program zakłada zaproszenie studenta na jeden dzień, w czasie którego będzie towarzyszył osobom na kierowniczych stanowiskach w ich rutynowych czynnościach. Działanie to ma na celu ukazanie specyfiki danego stanowiska lub zawodu.

W tym roku troje cieni spędziło dzień w polskich spółkach Grupy Raben: Fresh Logistics, Raben Transport i Raben Management Services. Jednym z nich był student Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, który towarzyszył Małgorzacie Dzięgielewskiej, dyrektorowi e-commerce w Grupie Raben, w jej dniu pracy. W trakcie trwania programu brał udział w spotkaniach z dostawcami oprogramowania, telekonferencjach z klientami oraz spotkaniach wewnętrznych.

 

– Shadowing pozwala nam dzielić się wiedzą z rynkiem, ale również pozyskać informację zwrotną z otoczenia. Szacuje się, że w 2025 roku 75% pracowników będą stanowili przedstawiciele pokolenia Y. Dlatego już dziś nawiązujemy współpracę z najlepszymi z nich, poprzez udostępnienie im możliwości poznania specyfiki pracy w Grupie Raben. Studenci, którzy brali udział w poprzednich edycjach programu, zostali później zaproszeni na rozmowy w sprawie pracy, zatem korzyści są obopólne” – wyjaśnia Marta Szymborska, lider CSR Grupy Raben

– Udział w projekcie Shadowingu był dla mnie cennym doświadczeniem – mówi Szczepan Górtowski, student Wyższej Szkoły Logistyki. Przez dwa dni byłem częścią zespołu realizującego różne projekty – począwszy od logistyki po analizy ekonomiczne i informatyczne. W dziale e-commerce znacznie poszerzyłem i usystematyzowałem swoją dotychczasową wiedzę na temat najnowszych rozwiązań w handlu elektronicznym. To praktyczne wiadomości, których nie znajdęw żadnym podręczniku.

Poleć ten artykuł:

Polecamy