Tam trzeba być – 22.10.2019 Warszawa

3, 2, 1… Nie, nie będzie strzału startera, biegniemy już od kilku dni. Biegniemy z informacjami o Kongresie Transportowym, to już 22. października w Warszawie. Na przedsmak: case study, kodeks zachowań nadawca-spedytor-przewoźnik, transport na ostro spotkania handlowe z nadawcami. Mamy tego więcej!

Jakieś problemy w realizacji lub egzekwowaniu zlecenia – nieważne czy spowodowane przez nadawcę transportu, spedytora, przewoźnika? Rozmawiając z Państwem często słyszymy opowieści rozmaitej treści na temat barier we współpracy, które, jak sądzimy, można w części przełamać. Na podstawie kilkudziesięciu ankiet oraz debaty, na oczach uczestników Kongresu stworzymy „Kodeks dobrych zachowań w łańcuchu dostaw”. Zostanie on przekazany decydentom podmiotów działającym na rynku TSL. Przy czym bardzo ważne – nie szukamy kłopotów, tylko znajdujemy rozwiązania!

Transport na ostro brzmi… ostro. Porozmawiamy bez cenzury o idealnych dla przewoźników przepisach tworzonych przez polski i unijny rząd i spróbujemy znaleźć sposoby, jak mogą je bez większego szwanku stosować firmy transportowe. No, chyba że dojdziemy do wniosku: to niemożliwe!

Kto lubi kolor turkusowy? Na pewno firma PKS Gdańsk Oliwa. Nie zamierzamy jednak analizować wpływu barw na życie społeczne tylko opowiedzieć o nietypowym sposobie na zarządzanie przedsiębiorstwem. Kto wie, może również Państwo go wprowadzą? Na pewno warto także wysłuchać co ma do powiedzenia przedstawiciel Gemini Transport. Średniej wielkości przewoźnik zdradzi kulisy swojej pracy, która głównie opiera się o jazdy po Polsce.

No i handel. Znamy już pierwsze firmy, które potwierdziły udział w Kongresie. Nie zdradzimy wszystkich od razu, ale na dobry początek wymienimy nazwy: Delecta, Bakalland, Walstead i Stora Enso. Mało? Jasne, że mało, o kolejnych w następnych komunikatach.

Poleć ten artykuł:

Polecamy