Technologie ułatwiają życie
Technologie szybko wchodzą w nasze życie. Powstała aplikacja umożliwiająca skorzystanie z usług warsztatu oraz płatność bez wychodzenia z domu. Jeśli wybierzemy odpowiednią opcję, mechanik sam przyjedzie po nasz samochód. Pilotażowy projekt ruszył w kilkudziesięciu polskich miastach i objął ponad 100 warsztatów.

Sytuacja związana z koronawirusem wpłynęła na posiadaczy samochodów i właścicieli warsztatów. Pierwsi poszukują bezpiecznych rozwiązań związanych z naprawą samochodów, drudzy muszą zadbać o zdrowie pracowników i klientów, a także o ciągłość biznesową. Dlatego przyspieszono prace nad pierwszą w kraju aplikacją umożliwiającą bezkontaktowe skorzystanie z usług warsztatu samochodowego, która już działa w wybranych polskich miastach.

– Szybko i bez konieczności wizyty w warsztacie można przeprowadzić cały proces: od wyceny usługi, po zdalną płatność za wykonaną naprawę: kartą, BLIK-iem lub szybkim przelewem online. Jeśli wybierzemy opcję „Door to door”, przedstawiciel serwisu sam przyjedzie po samochód, a następnie odwiezie go po zakończonej naprawie. Przy opcji „Zaparkuj samochód w serwisie” kierowca przywozi samochód do serwisu i zostawia go w wyznaczonym miejscu, bez kontaktu z obsługą. Po naprawie pojazd można odebrać w ten sam sposób lub poprosić o jego odstawienie „przed dom”. To doskonałe rozwiązania nie tylko na obecny czas, ale przede wszystkim wygoda, do której kierowcy na pewno przywykną – mówi Łukasz Kopiec, dyrektor marketingu ProfiAuto.

Aplikację można ją pobrać bezpłatnie ze sklepów Google Play oraz App Store. Po zalogowaniu należy wypełnić formularz kontaktowy i podać dane swojego pojazdu – ręcznie lub skanując kod AZTEC, znajdujący się w każdym dowodzie rejestracyjnym. Następny krok to tworzenie zgłoszenia. Aby móc dokonać płatności za pomocą aplikacji, wybieramy teraz wariant ProfiAuto Pay. Następnie wybieramy usługę, termin oraz lokalizację serwisu. W ramach funkcjonalności ProfiAuto Pay możemy skorzystać z opcji „Door to Door” lub „Zaparkuj samochód w serwisie”, wpisując jedno z tych haseł w polu podsumowania zgłoszenia. W odpowiedzi otrzymamy propozycję kilku terminów w dostępnych warsztatach. Akceptujemy jeden z nich. Teraz auto trafia do warsztatu. Po przyjęciu samochodu przez serwis otrzymujemy kosztorys do akceptacji, a po wykonaniu prac dostaniemy powiadomienie o możliwości dokonania płatności. Faktura zostaje wysłana na naszego maila automatycznie, po zarejestrowaniu płatności.

Poleć ten artykuł:

Polecamy