Tesco UK wdroży rozwiązania Grupy Transporeon
W styczniu 2017 r. spółka Tesco UK podpisała umowę z Mercareon , platformą Grupy Transporeon dedykowaną sektorowi handlowemu o wdrożenie rozwiązania SaaS (oprogramowania jako usługi) opartego na chmurze, w celu zarządzania logistyką wewnętrzną we wszystkich centrach dystrybucyjnych Tesco UK.
Oprócz usprawnienia procesów odbioru towarów w 35 placówkach Tesco w Wielkiej Brytanii, rozwiązanie to zapewni większą przejrzystości w zarządzaniu oknami czasowymi. Ułatwi ono Tesco UK również przypisywanie bardziej opłacalnych kosztowo zleceń transportowych do zamkniętej puli preferowanych przewoźników.
Umowa jest efektem udanego wdrożenia podobnego systemu zarządzania towarami przychodzącymi przez Grupę Transporeon w środkowoeuropejskich centrach dystrybucyjnych Central European Tesco Group’s w Republice Czeskiej, Polsce, na Węgrzech i Słowacji.
Rozwiązanie dla Tesco UK znajduje się obecnie w fazie rozwoju , a proces jego wdrażania zakończy się w październiku 2017 r.
– Dzięki współpracy poprawimy wydajność i produktywność w naszej sieci dystrybucyjnej – mówi John Steventon, dyrektor Dystrybucji Pierwotnej dla Wielkiej Brytanii w Tesco PLC. – Dostarczanie jasnych, dokładnych i rzetelnych informacji zapewni, ze produkty będą dystrybułowane do naszych sklepów i klientów z jak najlepszą wydajnością.
O wyborze tego rozwiązania zadecydowały dwa główne powody – łatwość integracji z obecnie istniejącą infrastrukturą IT, oraz to, ze jego zakres obejmuje wdrożenie dla pracowników, usługi doradcze oraz dożywotnie wsparcie, które można idealnie dostosować do potrzeb Tesco UK.
David Williamson, globalny dyrektor ds. obsługi klienta w Grupie Transporeon, mówi: – Jest nam niezmiernie miło, że nasza relacja z klientem wejdzie na wyższy poziom. Według naszych specjalistów ds. logistyki i handlu detalicznego jest to jedynie początek długoterminowej współpracy z Tesco UK – spodziewamy się, że w kolejnych latach nasze stosunki strategiczne będą się stale rozwijać i przynosić nam nowe korzyści.