The Fresh Connection – Global Challenge 2015
Przełom kwietnia i maja to start Global Stage - kolejnej fazy zawodów The Fresh Connection. Uczestnicy z całego świata, którzy pozytywnie przeszli przez etap kwalifikacji będą teraz walczyć o mistrzostwo w swoim kraju.
Do etapu Global Stage zakwalifikowały się zespoły m.in. z następujących firm: Asplex, Dell Products (Poland), Delphi Poland, DRAHTZUG STEIN, Frito Lay, Mars Polska, Oriflame Products Poland, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, PKN Orlen, RECARO Aircraft Seating Polska, Rockwell Automation oraz US Pharmacia.
Przed uczestnikami i kibicami emocjonujące tygodnie – trzy dwutygodniowe rundy rozgrywek. W pierwszym etapie (kwalifikacje) zespoły udowodniły, że potrafią efektywnie zarządzać firmą The Fresh Connection. Teraz stawka jest naprawdę wysoka, już tylko jedna drużyna z kraju przejdzie do ostatniej fazy. Na zawodników czeka wiele nowych wyzwań i możliwości, rośnie stopień skomplikowania zadań, pojawiają się zmienne rynkowe.
Termin ogłoszenia wyników: 08 czerwca 2015 – najlepszy zespół z Polski zakwalifikuje się do światowego finału (Global Final), który odbędzie się w Amsterdamie 25 września. Na zwycięzców polskiej edycji, oprócz możliwości uczestnictwa w światowym finale, czeka również dodatkowa nagroda o wartości 60 tysięcy złotych (cykl warsztatów opartych o TFC). Laureaci finału światowego otrzymają bezpłatny tygodniowy Executive Supply Chain Course na Massachusetts Institute of Technology w Bostonie, USA, o wartości 4500 dolarów na jednego uczestnika.