Transportowy konkurs Grupy Raben!
Grupa Raben ogłosiła konkurs na opracowanie logotypu kampani "Transport jest potrzebny".
W 2010 roku Grupa Raben rozpoczęła kampanię „Transport jest potrzebny”, której celem jest uświadomienie wagi transportu dla gospodarki i obywateli. Dodatkowo, ideą akcji jest również promowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zrównoważonego transportu. Inicjatywa promowana jest za pomocą różnych kanałów komunikacji: Twittera i Facebooka, dedykowanej strony internetowej, historii transportowych, kampanii medialnej w TVN CNBC oraz specjalne ologowanych naczep samochodów ciężarowych. Z tym ostatnim kanałem związany jest nowy konkurs, poprzez który firma chce zaangażować wszystkich sympatyków kampanii.
Aby wygrać, należy przygotować logotyp – motto oraz zdjęcie, które znajdą się na naczepie samochodu i będą promowały akcję. Zwycięski znak słowno-graficzny, podpisany nazwiskiem twórcy, znajdzie się na kilku naczepach Grupy Raben. Jego autor otrzyma także nagrody ukazujące wagę transportu, w tym kosze z produktami z różnych stron świata, oraz zestaw gadżetów zapewniających bezpieczeństwo na drodze.
Do tej pory hasłami inicjatywy były „bez transportu nie ma jogurtu”, „bez transportu nie ma nic tu”, „bez transportu nie ma importu”, „bez transportu nie ma eksportu”, „bez transportu nie ma remontu”. Jaki będzie kolejny slogan? Na propozycje twórcy kampanii czekają do 1 listopada 2011 roku. Należy je składać poprzez adres e-mail (info@transport-jest-potrzebny.pl) lub profil na Facebooku (Transport jest potrzebny).