UTA przyjazna klientowi
Union Tank Eckstein GmbH & Co. KG (UTA) ponownie została uznana za jednego z najbardziej ukierunkowanych na potrzeby klienta usługodawców. Badanie zostało przeprowadzone przez Uniwersytet St. Gallen, agencję ratingową ServiceRating oraz magazyn Handelsblatt.
Wielu usługodawców z różnych branż i z różnej wielkości przedsiębiorstw poddało kontroli swoje nastawienie na potrzeby klienta. Na podstawie siedmiu kryteriów jury z dziedziny gospodarki, nauki oraz dziennikarstwa ekonomicznego sprawdzało wśród biorących udział przedsiębiorstw, jak w ich przypadku w rzeczywistości funkcjonuje ukierunkowanie na potrzeby klienta. Sprawdzano, jak usługodawcy kształtują to nastawienie w firmie, jak nim kierują i jak kontrolują.
Ważnymi zagadnieniami były: Jak ukierunkowana na potrzeby klienta jest kadra zarządzająca? Jak do wymagań klientów są dopasowane oferty? Czy słucha się klienta? Jak firma mierzy i analizuje jakość obsługi? Dodatkowo przeprowadzono ankietę dotyczącą zadowolenia wśród 100 przypadkowo wybranych klientów. Wynik badań stanowi swoisty ponadbranżowy benchmarking, włączając ocenę klientów.
– Jesteśmy bardzo dumni z tego, że już po raz ósmy z rzędu utrzymaliśmy się w czołówce tego ponadbranżowego konkursu. To również wyraz ogromnej roli, jaką odgrywa w naszej firmie nastawienie na potrzeby klienta – mówi Kay Otte, dyrektor marketingu UTA.
Union Tank Eckstein GmbH & Co. KG (UTA) zalicza się do wiodących emitentów kart paliwowo-serwisowych w Europie. Dzięki systemowi kart UTA klienci mogą tankować ponadkoncernowo i bezgotówkowo na 33.500 stacjach w 39 krajach Europy, jak również korzystać z innych usług niezbędnych w drodze.
Na zdjęciu:
Wręczenie nagrody: po lewej Kay Otte, dyrektor marketingu UTA odbiera dyplom od dr Oliviera Gaedeke, dyrektora Servicerating.