Zostań mistrzem ekonomicznej jazdy z Shell
Startuje kampania Shell FuelSave ‘Cel – Milion’, która ma pomóc kierowcom flotowym oszczędzać paliwo i redukować wydatki w firmie.
57% polskich kierowców deklaruje, że świadomie podejmuje działania na rzecz ograniczenia kosztów paliwa. Niemal co drugi stara się w tym celu ograniczyć korzystanie z samochodu – wynika z badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Shell Polska. By wesprzeć kierowców, w listopadzie Shell uruchamia program„Cel – Milion”, kampanię edukacyjną Shell FuelSave, która ma pomóc milionowi kierowców na całym świecie poznać tajniki oszczędzania paliwa.
Shell rozumie potrzebę poszukiwania sposobów na zmniejszenie kosztów zużycia paliwa przez zarządzających flotą oraz samych kierowców. Cel – Milion! to inicjatywa, której założeniem jest pomóc im sprostać wyzwaniu.
Edukacja poprzez zabawęW trakcie kampanii, każdy kierowca będzie mógł dowiedzieć się jak uzyskać realne oszczędności dzięki wiedzy zdobytej w wirtualnej rzeczywistości. Od 14 listopada na swojej stronie internetowej Shell zaprezentuje serię interaktywnych, mini-gier pomagających kierowcom zdobyć umiejętności, których potrzebują by móc jeździć ekonomicznie i w ten sposób ograniczyć koszty tankowania.Mini-gry to zabawny i szybki sposób by podzielić się z kierowcami podstawowymi informacjamiz zakresu ekonomicznej jazdy. Pierwsza z nich – Wyzwanie Shell FuelSave będzie dostępna na stronie www.shell.pl/target1million. Gra stanowić będzie atrakcję zarówno dla wszystkich, którzy chcą zmierzyć się nie tylko z wirtualnym wyzwaniem, ale również z rzeczywistymi przeciwnikami by stać się „najlepszym spośród miliona”. Zwycięscy kierowcy będą mogli cieszyć się zarówno ze zdobytej wiedzy jak i ufundowanych przez Shell nagród – iPada, iPhona, iPoda Nano i 30 iPodów Shuffle. Pięć kolejnych gier ukaże się w najbliższych miesiącach. Osiągniętymi wynikami możemy podzielić się z przyjaciółmi i z całym światem poprzez media społecznościowe.
Cel – Milion stanowi kolejny krok w nieustających wysiłkach Shell mających na celu zapewnienie zaawansowanych i bardziej efektywnych produktów, takich jak Shell FuelSave 95 i Shell FuelSave Diesel. Poprzez nową kampanię Shell pragnie promować mądrzejsze wykorzystanie energii wśród kierowców na całym świecie.
Mądre wykorzystanie energiiCel – Milion! Stanowi kolejny krok Shell, ku zapewnieniu klientom mądrzejszych, bardziej efektywnych produktów, takich jak Shell FuelSave 95, Shell FuelSave Diesel oraz Shell FuelSave Partner. Shell przez nową kampanię pragnie również promować mądrzejsze wykorzystanie energii wśród kierowców na całym świecie.
Programy takie jak Cel – Milion! są niezwykle ważne dla wykazania, że korzystając z tych paliw oraz dokonując kilku prostych zmian w nawykach jazdy, łatwo można poczynić oszczędności w kosztach paliwa każdego ponoszonych przez firmę – mówi Anna Kruszko, Członek Zarządu i Dyrektor Działu Stacji Paliw Shell Polska .
Dodatkowo, Shell wprowadził 10 zasad ekonomicznej jazdy – zestaw porad pozwalających zmniejszyć konsumpcję paliwa przez kierowców samochodów ciężarowych oraz flotowych.Porady można znaleźć pod adresem: http://www.shell.pl/home/content/pol/products_services/on_the_road/fuels/fuelsave_tpkg/tips/