Związek Polskiego Leasingu ma 20 lat i nowe logo
Związek Polskiego Leasingu z okazji 20-lecia działalności zmienia swoją szatę graficzną oraz edukuje.
Nowy symbol graficzny Związku, w swoim zamyśle, ma nawiązywać zarówno kolorystycznie, jak i graficznie, do logotypów podobnych, działających w Europie organizacji. W nowym logotypie dominuje kolor czerwony, widoczna jest też litera „L”, w którą została wpisana ikona kalkulatora.
– Z okazji jubileuszu naszego Związku, chcemy podkreślić znaczenie branży leasingowej w finansowaniu inwestycji w Polsce. Planujemy przeprowadzenie szeregu działań edukacyjno – informacyjnych – mówi Andrzej Sugajski, dyrektor generalny ZPL. – Budujemy też nową stronę internetową, która będzie szerzej edukować w zakresie sposobów finansowania inwestycji i przekazywać najistotniejsze branżowe informacje.
Obchodzący w tym roku swój jubileusz ZPL, zrzesza 30 firm leasingowych oraz Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów, który ma specjalny status członka zbiorowego. Branża leasingowa finansuje ponad 30 proc. inwestycji w Polsce, tym samym przyczyniając się do rozwoju polskiej gospodarki.