Usługi logistyczne. Teoria i praktyka
Jaka jest kondycja światowego i krajowego rynku usług logistycznych? Jak rozwija się rynek usług magazynowych i kurierskich? Jakie funkcje pełnią centra logistyczne? Jakie narzędzia wykorzystuje się w funkcjonowaniu elektronicznych giełd transportowych? To tylko niektóre...
Jaka jest kondycja światowego i krajowego rynku usług logistycznych? Jak rozwija się rynek usług magazynowych i kurierskich? Jakie funkcje pełnią centra logistyczne? Jakie narzędzia wykorzystuje się w funkcjonowaniu elektronicznych giełd transportowych? To tylko niektóre pytania, na które odpowiedzi znajdziemy w książce Usługi logistyczne. Teoria i praktyka wydanej przez Instytut Logistyki i Magazynowania.
Pierwsze rozdziały nowego podręcznika odnoszą się do ogólnej, teoretycznej charakterystyki rynku usług logistycznych oraz jego części. Pozostałe omawiają szczegółowe i praktyczne aspekty jego funkcjonowania. Charakter książki wynika głównie z niezwykle dynamicznych zmian na rynku logistycznym. Rynek ten w Polsce w ostatnich 20 latach przeszedł ogromną ewolucję spowodowaną reformą gospodarczą na początku lat 90. XX wieku oraz procesem dostosowania do zasad działania Unii Europejskiej. Coraz powszechniejsze jest korzystanie z wyspecjalizowanych operatorów logistycznych. Rośnie zrozumienie korzyści wynikających z outsourcingu. Jedno jest pewne – rynek usług logistycznych szybko dostosowuje się do standardów europejskich.
Autorami książki są pracownicy Uniwersytetu Gdańskiego, Szkoły Głównej Handlowej, Instytutu Logistyki i Magazynowania oraz Wyższej Szkoły Logistyki.
Podręcznik ma nowoczesną formę ze słowami kluczowymi na marginesach, indeksem tematycznym oraz zestawem pytań na końcu każdego rozdziału.
www.bibliotekalogistyka.pl