Nowe usługi zwrotne UPS
UPS wprowadził dwie nowe usługi zwrotne dla klientów w 30 europejskich krajach — w tym w Polsce — dając firmom i odbiorcom przesyłek większą kontrolę nad zwrotami i wymianą przesyłanych towarów.
Pierwsza z oferowanych usług, UPS Returns Exchange, łączy dostawę i odbiór przesyłki, upraszczając logistykę zwrotów dla firm. Kurier UPS dostarcza wymieniony towar, równocześnie odbierając towar przeznaczony do zwrotu. Kurier towarzyszy klientowi podczas pakowania zwracanego towaru, w to samo opakowanie, które zostało użyte do dostarczenia zamiennika. Następnie towar jest bezzwłocznie odsyłany z powrotem do nadawcy lub innej lokalizacji bez konieczności ponownego wyjazdu kuriera. Narzędzia monitorujące UPS zapewniają pełny wgląd w całą transakcję od drzwi do drzwi, tym samym łączą wysyłkę wymienionego towaru i zwrot. Ponadto istnieje możliwość powiadomienia klientów o zbliżającej się dostawie.
Druga z usług, UPS Returns Pack and Collect, udostępnia klientom trzy rodzaje opakowań UPS do odbioru i zwrotu towaru. Kurier zabiera opakowanie i etykietę zwrotną do klienta i szybko sprawdza, czy zwracany towar jest tym, który ma rzeczywiście zostać oddany. Następnie towarzyszy podczas pakowania towaru, który jest zwracany następnie do nadawcy przez sieć UPS.