DHL Express laureatem Godła Jakość Obsługi 2011

DHL Express laureatem Godła Jakość Obsługi 2011

DHL Express (Poland) został laureatem Godła Jakość Obsługi 2011 w IV edycji ogólnopolskiego Programu Jakość Obsługi w kategorii usługi kurierskie. Projekt ten, którego organizatorem jest firma Vision SecretClient®, regularnie bada ogólnopolską jakość obsługi firm i instytucji oraz klientów.

Jest to przedsięwzięcie niezależne, w którym głosują wyłącznie konsumenci oceniając następujące obszary: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie i wygląd personelu, oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Program Jakość Obsługi oparty jest na nowoczesnej multiplatformie, składającej się nie tylko z portalu pod tą samą nazwą www.jakoscobslugi.pl, ale również popularnych portali społecznościowych, w których uczestniczą miliony konsumentów z całego świata np. Facebook, a także specjalnej aplikacji w telefonie komórkowym. Na podstawie ocen i opinii konsumentów, co roku wyłaniani są laureaci Godła Jakości Obsługi. O tym, które firmy w tym roku znalazły się wśród TOP100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polce zadecydowały 3 mln konsumentów.

Poleć ten artykuł:

Polecamy