Prostsze zarządzanie szkodami i reklamacjami w CarLo

Prostsze zarządzanie szkodami i reklamacjami w CarLo

Firma software’owo-doradcza Soloplan rozszerza funkcjonalności swojego systemu logistycznego CarLo o dodatkowy odpłatny moduł upraszczający zarządzanie szkodami i reklamacjami.

W zamian za jednorazowy koszt licencji  w wysokości 1500 EUR użytkownik otrzymuje  narzędzie, które pozwoli  na obniżenie kosztów administracyjnych. Dodatkowy moduł znajduje się w zakładce “Zarządzania zleceniami” i pozwala m.in. utworzyć pojedynczy status szkody, określić  ich przyczyny  lub zamieścić dodatkowe informacje na poziomie wysyłki.  W przypadku wystąpienia szkody lub konieczności zgłoszenia reklamacji podczas wysyłki, użytkownik może do każdej wysyłki dołączyć odpowiednie dokumenty lub zdjęcia, które zostaną zapisane w systemie. W ten sposób tworzymy dokładną historię wysyłki, z której będzie można w przyszłości w każdej chwili skorzystać. Moduł pozwala również tworzyć indywidualne statystyki i ocen, dzięki którym są dostępne wszystkie dane niezbędne do analizy powstałej szkody.

Poleć ten artykuł:

Polecamy