FedEx rozszerza swoją ofertę w Polsce
Spółka FedEx Express znacznie rozszerzyła swoją ofertę usług poprzez połączenie polskiej firmy kurierskiej Opek Sp. z o.o. (Opek) z globalną siecią FedEx w ramach strategii rozwoju firmy w Europie.
– Spółka Opek zmieniła nazwę na FedEx Express Polska Sp. z o.o., a logo FedEx pojawiło się na jej budynkach, flocie pojazdów i uniformach. – powiedział Michael Holt, wiceprezes ds. integracji operacyjnej w Europie w firmie FedEx.
FedEx oferuje swoim polskim klientom bogaty zakres usług z gwarantowanym czasem dostarczenia przesyłki, w tym usługi krajowe, usługę dostarczenia przesyłki następnego dnia na terenie Europy w systemie door-to-door, usługę dostarczenia przesyłki do Stanów Zjednoczonych w 1 do 2 dni roboczych, usługę dostarczenia przesyłki do Azji w 2 do 3 dni roboczych oraz międzynarodowe usługi ekonomiczne dla mniej pilnych przesyłek.
Od rozpoczęcia działalności w 1973 r. firma FedEx była zarówno stymulatorem, jak i wskaźnikiem rozwoju globalnej gospodarki, łączącym 90% światowego PKB. W 1985 roku rozpoczęły się regularne loty pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Europą, a tylko w ostatnich 27 miesiącach firma FedEx Express zatrudniła w Europie ponad 3500 nowych pracowników, co zwiększyło ich łączną liczbę do ponad 15300. Firma posiada obecnie 174 placówki w Europie. W Polsce działa od 1989 r.