P3 rozpoczął rozbudowę
P3 (PointPark Properties) rozpoczął rozbudowę obiektu produkcyjno-dystrybucyjnego o powierzchni 26 743 m2 w PointPark Poznań dla wiodącego dostawcy promocyjnych produktów prezentowych. Po przekazaniu obiektu PF Logo będzie zajmować prawie 50.000 m2 w poznańskim parku logistycznym.
PF Concept projektuje i produkuje upominki promocyjne, takie jak parasolki, zapalniczki, latarki, narzędzia, plakaty i T-shirty, dla ponad 9000 klientów działających w ponad 60 krajach. Obecny obiekt firmy o powierzchni 23 000 m2 w parku PointPark Poznań został otwarty w 2011 roku i zawiera specjalistyczny dział dekoracyjny, w którym produkty wytworzone w innym miejscu są personalizowane według potrzeb klientów, do których grona należą wiodące światowe marki. Zakład – wybudowany przez P3 według indywidualnego projektu w celu spełnienia specyficznych wymogów PF Concept – zatrudnia obecnie 600 osób.
Nowy obiekt zwiększy możliwości magazynowe firmy PF Concept, umożliwiając jej rozszerzenie działalności w Europie Zachodniej. Budowa rozpoczęła się we wrześniu 2013 roku, a przekazanie obiektu jest planowane na luty 2014 roku.
PointPark Poznań jest położony w odległości około 10 km od Poznania, w pobliżu autostrady A2. Całkowita powierzchnia parku wynosi 194 569 m2, w tym 131 000 m2 pięciu budynków, które mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb najemców.
– Wybór parku PointPark Poznań przez firmę PF Concept do tak znaczącej rozbudowy potwierdza doskonałą lokalizację i infrastrukturę parku. Park posiada dostępną powierzchnię zarezerwowaną dla tego typu nowego projektu realizowanego według indywidualnych potrzeb najemcy, a zespoły projektowe P3 są w stanie szybko współpracować z klientami w zakresie planowania i przekazania obiektów spełniających nawet najbardziej wyspecjalizowane wymogi – powiedział Andrzej Wroński, dyrektor krajowy w P3 na Polskę.