Płatne praktyki w FIEGE. Kampania „Nie robię tego za darmo”

Płatne praktyki w FIEGE. Kampania „Nie robię tego za darmo”

FIEGE Sp. z o.o. dołączyła do pierwszej w Polsce kampanii społecznej z zakresu etyki biznesu: „Nie robię tego za darmo.” Celem kampanii jest wywołanie dyskusji i zaproszenie różnych środowisk do debaty na temat jakości i poziomu odbywanych praktyk oraz powszechności bezpłatnych...

Kampania pokazuje dobre praktyki firm popierających ideę płatnych, wartościowych praktyk i staży, realizujących politykę kadrową i działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

„Płatne praktyki wakacyjne są już stałym corocznym wydarzeniem w życiu naszej firmy. W okresie dwóch miesięcy wakacyjnych, zapraszamy do naszego grona grupę studentów, którzy zostają zaangażowani w codzienną pracę w działach funkcjonalnych, działach spedycji, działach obsługi klientów, jak również wspierają kierowników i dyrektorów w zadaniach projektowych. Dla wielu osób jest to pierwsze doświadczenie zawodowe, dlatego staramy się stworzyć właściwe warunki do pracy dla naszych studentów. W okresie praktyk, osoby te otrzymują szeroki pakiet informacji z zakresu organizacji pracy w firmie logistycznej, przepływu informacji w firmie oraz kultury firmowej. Wierzymy, ze odpowiednie wynagrodzenie umożliwia nam przyciągnięcie do FIEGE najlepszych kandydatów, którzy zmotywowani, pełni zaangażowania i pasji będą zdobywać pierwsze doświadczenie zawodowe” mówi Andrzej Wątrobiński, dyrektor personalny na region Europy Południowej i Wschodniej w Grupie FIEGE.

FIEGE współpracuje ze środowiskami akademickimi od wielu lat, promując konieczność współpracy teoretyków z praktykami biznesu. Zarówno współpraca z Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach, jak i z Politechniką Warszawską, umożliwia pozyskanie dla firmy najbardziej wartościowych pracowników. FIEGE Sp. z o.o. od siedmiu lat jest partnerem strategicznym ‘Forum Młodej Logistyki’ organizowanego przez studentów Politechniki Warszawskiej. Forum Młodej Logistyki to odbywające się od dwunastu lat spotkanie studentów kierunków logistycznych z całej Polski. Od kilku lat imprezie towarzyszą również Logistyczne Targi Pracy. Każdego roku, w wydarzeniu biorą udział zarówno studenci poszukujący staży i praktyk, a także absolwenci wkraczający na rynek pracy.

Kampania „Nie robię tego za darmo” jest pierwszą w Polsce kampanią społeczną z zakresu etyki biznesu, zorientowaną na osoby wchodzące na rynek pracy. W ramach kampanii, która potrwa do września 2014 roku odbędą się spotkania na uczelniach, dyskusje oraz konferencje.

Więcej informacjj: http://nierobietegozadarmo.pl

Poleć ten artykuł:

Polecamy