Interim management w firmie Zeta Pro Office

Interim management w firmie Zeta Pro Office

Elandis kontynuuje współpracę z dystrybutorem artykułów biurowych.Konsultant logistyczny Elandis będzie wspierał firmę Zeta Pro Office w zarządzaniu magazynem dystrybucyjnym. Celem projektu jest przygotowanie organizacji magazynu i zespołu pracowników do planowanych...

Konsultant logistyczny Elandis będzie wspierał firmę Zeta Pro Office w zarządzaniu magazynem dystrybucyjnym. Celem projektu jest przygotowanie organizacji magazynu i zespołu pracowników do planowanych kolejnych wzrostów sprzedażowych, a tym samym zwiększonych przepływów towarowych.

 

Projekt obejmuje optymalizację procesów, weryfikację dostępnych zasobów magazynowych (ludzkich, infrastrukturalnych), przeorganizowanie stanowisk pracy, szkolenie pracowników z zakresu efektywnej, wydajnej pracy (zapewnienie odpowiedniego rytmu i standardu pracy w przedsiębiorstwie). Przeprowadzone zostaną serie szkoleń, które pozwolą pracownikom zapoznać się ze sposobem skutecznej komunikacji, delegowania i wykonywania zadań, obowiązków w grupie, wykorzystaniem dostępnych narzędzi, raportów do optymalizacji swojego środowiska pracy.

 

Elementem dodatkowym będzie wsparcie naszego klienta w procesach rekrutacji – wyboru i wdrożenia do pracy nowych osób odpowiedzialnych za realizację pracy w magazynie oraz osoby do zarządzania logistyka całej organizacji.

 

Zeta Pro Office S.A. jest hurtownią dystrybucyjną współpracującą z wiodącymi producentami artykułów biurowych. Specjalizuje się w sprzedaży papieru kserograficznego oraz materiałów i urządzeń biurowych dla biuroserwisów i hurtowni znajdujących się na terenie całego kraju.

Poleć ten artykuł:

Polecamy