Kampania promocyjna Volvo Trucks wyróżniona
W cenionym konkursie reklamy The One Show aż dziewięć nagród przypadło kampanii Volvo Trucks promującej nową gamę samochodów ciężarowych. Ale to nie wszystko – jedno najbardziej pożądanych wyróżnień w branży reklamowej – nagrodę Best in Show – otrzymał film „The Epic Split”.
Internetowa kampania promocyjna Volvo Trucks Live Test zdominowała ważną w świecie reklamy ceremonię wręczenia nagród The One Show, w Nowym Jorku, zdobywając aż dziewięć „Ołówków”, w tym sześć złotych. Jeszcze lepiej wypadł film „The Epic Split”, zdobywając prestiżowy tytuł Best in Show, do którego pretendowało 21 000 produkcji z całego świata.
Kampania Live Test obejmuje sześć filmów, które w widowiskowy sposób prezentują nowatorskie cechy nowych serii samochodów ciężarowych Volvo Trucks. Filmy te obejrzano na portalu YouTube łącznie ponad 100 milionów razy.
Oprócz Best in Show, łupem Volvo Trucks padła również nagroda Client of the Year. Kampania zdobyła złote nagrody w kategoriach Interactive, Branded Entertainment i Advertising. Najwięcej laurów przyznano za film „The Epic Split”, w którym Jean-Claude van Damme wykonuje szpagat pomiędzy dwoma jadącymi do tyłu samochodami ciężarowymi Volvo FM. Live Test została także uhonorowana wyróżnieniem Gold Pencil za najlepszą kampanię konsumencką w kategorii Advertising.
– Z naszych badań wynika, że blisko połowa kupujących samochody ciężarowe, którzy obejrzeli te filmowe zapisy testów na żywo, deklaruje, że następnym razem najprawdopodobniej wybierze Volvo. To kolejny mocny dowód na to, że nasza kampania była udana – podkreśla Per Nilsson z Volvo Trucks.