Pewność, kontrola i wygoda z UPS
Firma UPS zapowiedziała rozszerzenie obszaru funkcjonowania dwóch swoich usług, UPS My Choice® i UPS Access Point™, na nowych rynkach, w tym w Polsce. Usługi te ułatwiają detalistom i konsumentom w zarządzaniu dostawami paczek do domów.
Usługa UPS My Choice jest od teraz dostępna w 15 dodatkowych krajach poza Stanami Zjednoczonymi, w tym m.in. w Polsce. Z usługi sieci UPS Access Point, dotychczas obecnej na siedmiu rynkach europejskich, będą teraz mogli korzystać także klienci z Polski i Włoch oraz w Chicago i Nowym Jorku. Jeszcze w październiku tego roku lokalizacje UPS Access Point będą również dostępne w Kanadzie i Meksyku. Dalsza rozbudowa usługi w Europie i obu Amerykach planowana jest na rok 2015.
Obecnie ponad 10 mln konsumentów w Stanach Zjednoczonych wybiera usługę UPS My Choice, aby zaplanować preferowany czas i miejsce dostawy swojej przesyłki.
Konsumenci z Polski mogą od dzisiaj skorzystać z tej darmowej usługi, rejestrując się pod adresem ups.com/mychoice. Do jej kluczowych zalet należą: wcześniejsze powiadamianie o dostawie oraz możliwość przekierowania paczek na inny adres, w tym do lokalizacji UPS Access Point, lub przesunięcie dostawy na późniejszą datę. Ponadto, w ramach UPS My Choice konsumenci mogą także uaktywnić tzw. ustawienia wakacyjne, aby paczka została przetrzymana i dostarczona wtedy, kiedy wrócą do domu.
„Usługa UPS My Choice szybko się rozwija i cieszy wielką popularnością wśród klientów – co minutę na stronie rejestruje się 10 nowych użytkowników. Nasze aplikacje mobilne pozwalają konsumentom korzystać z UPS My Choice również na smartfonach i oferują kilka rozwiązań dostawczych, które uwzględniają ich potrzeby”, powiedział Alan Gershenhorn, wiceprezydent i dyrektor handlowy UPS.
W zeszłym roku 34% Europejczyków kupujących w Internecie, którzy uczestniczyli w badaniu 2013 UPS Pulse of the Online Shopper™, powiedziało, że życzyliby sobie móc skorzystać z alternatywnych miejsc dostawy paczek. Alternatywą tą, która właśnie zostaje wprowadzona w Polsce, są lokalizacje UPS Access Point. Punkty, którymi są małe sklepy, stacje biznesowe i kioski, otwarte wieczorami i w weekendy, doskonale odpowiadają na potrzeby zapracowanych konsumentów, którzy nie mają możliwości obioru paczki w tradycyjny sposób. Internetowe zakupy mogą zostać dostarczone do pobliskiej danemu konsumentowi lokalizacji UPS Access Point, jeśli detalista oferuje taką opcję.
Jeśli konsument przebywa poza domem w momencie dostawy, jego paczka może zostać przekierowana do lokalizacji UPS Access Point, skąd będzie mógł ją odebrać w dogodnym terminie. Awizo pozostawione przez kuriera UPS poinformuje go, że może odebrać paczkę w tym samym dniu. Aby uzyskać adres lokalizacji, konsument może wejść na stronę internetową www.ups.com. Usługa ta, może zostać z połączona z UPS My Choice, gdzie klient może również wybrać dostawę bezpośrednio do lokalizacji UPS Access Point albo przekierować paczkę, kiedy ta jest już w drodze. Ponadto, konsumenci mogą także zostawiać w punktach UPS Access Point zaadresowane (z etykietą wysyłkową) i przedpłacone przesyłki, w tym zwroty.
Aby spełnić potrzeby rosnącego handlu transgranicznego, sprzedawcy internetowi z ponad 30 europejskich rynków będą mogli wysyłać zamówienia online bezpośrednio do lokalizacji UPS Access Point we Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, a także w Kanadzie i Meksyku jako alternatywę dla dostaw do domu, co zwiększy gamę opcji oferowanych klientom.
Obecnie funkcjonuje ponad 12 tysięcy lokalizacji UPS Access Point w Belgii, Luksemburgu, Francji, Niemczech, Holandii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. UPS oczekuje, że do końca 2015 r. liczba lokalizacji zwiększy się do 20 tysięcy na kluczowych rynkach Europy i obu Ameryk.