Nowa strona internetowa Scandinavian Express z bogatą bazą wiedzy branżowej

Nowa strona internetowa Scandinavian Express z bogatą bazą wiedzy branżowej

Obszerna baza wiedzy zawierająca poradniki, artykuły i komentarze eksperckie, a do tego blog branżowy poruszający również tematy gospodarcze i kulturalne Skandynawii – to główne elementy nowej strony internetowej Scandinavian ExpressNowa strona internetowa Scandinavian Express...

Nowa strona internetowa Scandinavian Express (scandinavian.com.pl), operatora logistycznego specjalizującego się w relacji Europa – Skandynawia, przełamuje schemat obowiązujący wśród firm związanych z branżą TSL. Oprócz nowego layoutu, jej głównym elementem nie jest oferta firmy, ale obszerna baza wiedzy – „Eksperci o logistyce”. Jest to specjalna sekcja serwisu za pomocą, której eksperci Scandinavian Express z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą związaną z obsługą logistyczną Skandynawii i nie tylko.

Wśród materiałów publikowanych w firmowej bazie wiedzy znajdują się m.in. poradniki dedykowane wybranej branży, artykuły poświęcone poszczególnym usługom rynku oraz wypowiedzi eksperckie na temat sytuacji na rynku TSL.

Poza tym, internauci mogą śledzić również firmowego bloga, który będzie prowadzony przez cały zespół Scandinavian Express. Na blogu będą publikowane materiały w szeroki sposób związane zarówno z branżą TSL oraz gospodarką i kulturą w krajach skandynawskich.

Nowa serwis internetowy naszej firmy to świeży layout i inna szata graficzna, ale przede wszystkim to ogromna zmiana w sposobie komunikacji z naszymi klientami oraz całą branżą TSL. Jesteśmy na tyle dojrzałą firmą, że nie boimy się dzielić naszym bogatym „know how”, który wypracowaliśmy na podstawie ponad 20-letniej działalności firmy. Liczymy przede wszystkim na zainteresowanie firm, które szukają dodatkowych możliwości budowania przewag konkurencyjnych poprzez rewitalizację obszaru logistyki. Kontakt z nasza stroną ma pokazać przykłady korzyści, jakie przedsiębiorstwa mogą osiągnąć dzięki optymalizacji procesów transportowych na szczeblu strategicznym czy też bardziej operacyjnym zyskując po prostu czas czy święty spokój – mówi Michał Trojanowski, Kierownik Marketingu w Scandinavian Express.

Dodatkowo nowa witryna Scandinavian Express zawiera wizualizację całej firmowej floty włącznie z jej wymiarami, funkcjonalnościami i zastosowaniem. A wszystkie zdjęcia wykorzystane na stronie przedstawiają rzeczywiste obsługiwane trasy skandynawskie oraz transporty zrealizowane przez firmę.

Poleć ten artykuł:

Polecamy